Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga var samboer ute å drakk. Jeg skuffa da det er den siste helgen vi har med hunden, før han avlives.. kom hjem sent på natten jeg jeg sov. hadde satt på «sleeptalk» på mobilen, da jeg liker å høre om jeg snakker i søvne, og sovnet. Var veldig trøtt, men kjente at ei hånd kom neddi trusa mi, og at han fingra meg på klitten i 2 sek, og etter det kom jeg til meg selv, og våkna ordentlig. Han ville ha sex, men jeg var ikke humør å bli vekt midt oå natta av en ekkel fylik. Han ga seg med å ta på meg men ville kose meg meg, jeg ville han skulle gå unna, og sa «gå bort», «flytt seg», «slutt» og «nei» flere ganger. Til slutt måtte jeg bruke hender og føtter til å dytte han unna meg. Han sovnet. Dagen etter nekta han. Fikk jo alt på opptak også såklart. sa han burde si unnskyld, ville også egenklig gå fra han etter det. Han nekta å si unnskyld, fordi jeg aldri hørte på han fordi jeg ikke hadde rydda opp bordet for malingsutstyr før jeg gikk å la meg. Han var ute å drakk med moren sin, og mente det måtte være ryddig her når hun var her. Men altså det var kun litt rot på vårt lille kjøkkenbord.. så pga det mente han ikke at jeg fortjente noe unnskyld og at det «skjer ikke» 

forderdelig skada mann.. jeg flytter fra han snart. Vil også anmelde han til politiet, da dette aldri har skjedd før, men blir nok bare henlagt.

Anonymkode: 1a001...4e7

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? Hvis du er under 16, så anmeld.

Hvis du er voksen, så hadde jeg nok ikke gått til det skritt å anmelde, men hadde dumpa ham. Han høres umoden ut og uten selvinnsikt.

Anonymkode: da679...705

• Liker 6
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor gammel er du? Hvis du er under 16, så anmeld.

Hvis du er voksen, så hadde jeg nok ikke gått til det skritt å anmelde, men hadde dumpa ham. Han høres umoden ut og uten selvinnsikt.

Anonymkode: da679...705

Tenker det samme. Er 24

• Nyttig 2
Skrevet

Dette er seksuelt overgrep, men det virker det som du er klar over TS. Du kan anmelde dette med god samvittighet. 

Aldri la noen behandle deg slik og la det gå ustraffet. Ikke gi han noe mer av ditt vesen på noen som helst måte, la han råtne alene.

Anonymkode: 7184d...23c

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I helga var samboer ute å drakk. Jeg skuffa da det er den siste helgen vi har med hunden, før han avlives.. kom hjem sent på natten jeg jeg sov. hadde satt på «sleeptalk» på mobilen, da jeg liker å høre om jeg snakker i søvne, og sovnet. Var veldig trøtt, men kjente at ei hånd kom neddi trusa mi, og at han fingra meg på klitten i 2 sek, og etter det kom jeg til meg selv, og våkna ordentlig. Han ville ha sex, men jeg var ikke humør å bli vekt midt oå natta av en ekkel fylik. Han ga seg med å ta på meg men ville kose meg meg, jeg ville han skulle gå unna, og sa «gå bort», «flytt seg», «slutt» og «nei» flere ganger. Til slutt måtte jeg bruke hender og føtter til å dytte han unna meg. Han sovnet. Dagen etter nekta han. Fikk jo alt på opptak også såklart. sa han burde si unnskyld, ville også egenklig gå fra han etter det. Han nekta å si unnskyld, fordi jeg aldri hørte på han fordi jeg ikke hadde rydda opp bordet for malingsutstyr før jeg gikk å la meg. Han var ute å drakk med moren sin, og mente det måtte være ryddig her når hun var her. Men altså det var kun litt rot på vårt lille kjøkkenbord.. så pga det mente han ikke at jeg fortjente noe unnskyld og at det «skjer ikke» 

forderdelig skada mann.. jeg flytter fra han snart. Vil også anmelde han til politiet, da dette aldri har skjedd før, men blir nok bare henlagt.

For en idiot og godt du ser det selv❤️

Godt du ikke har barn md ham (for da hadde du vel nevnt det?). 

Ville likevel ha gitt ham en sjanse til. Til å be om tilgivelse for at han oppførte seg som en kjempebaby. Er han like sta gidder du selvfølgelig ikke dette. Du fortjener en bedre mann enn det.

Anonymkode: c80dc...017

• Hjerte 2
Skrevet

Ang anmeldelse, så blir det garantert henlagt på bevisets stilling. Dessverre. Ei venninne anmeldte mannen sin for grov voldtekt. Til og med det ble henlagt på bevisets stilling. Selv om hun kom til overgrepsmottaket med blåmerker og sår.

‘De kunne jo hatt frivillig røff sex’

• Liker 4
Skrevet

For en idiot og godt du ser det selv❤️

Godt du ikke har barn md ham (for da hadde du vel nevnt det?). 

Ville likevel ha gitt ham en sjanse til. Til å be om tilgivelse for at han oppførte seg som en kjempebaby. Er han like sta gidder du selvfølgelig ikke dette. Du fortjener en bedre mann enn det.

Forstår det du sier, men jeg er skeptisk til en ny sjangse. Jeg mente det når jeg skreiv «forderdelig skada mann» han er vanskelig å bo med. når vi har besøk må hjemmet være shina, ellers klager han til meg. Hvis jeg sier noe «feil» til folk som han ikke liker, får jeg høre det etterpå. kan ikke snakke høyt i leilgiheten, eller være «rotete» mens vi har gardinene oppe. han mener alle ser og hører. Lukker alltid igjen vinduer og dører. Naboene hir jo blanke f. kaller meg mye dum. Er kald, har aldri sex, og i følge han er jeg skylden til alt.

• Liker 2
Skrevet

Ang anmeldelse, så blir det garantert henlagt på bevisets stilling. Dessverre. Ei venninne anmeldte mannen sin for grov voldtekt. Til og med det ble henlagt på bevisets stilling. Selv om hun kom til overgrepsmottaket med blåmerker og sår.

‘De kunne jo hatt frivillig røff sex’

Så synd🥺 forderdelig…

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forstår det du sier, men jeg er skeptisk til en ny sjangse. Jeg mente det når jeg skreiv «forderdelig skada mann» han er vanskelig å bo med. når vi har besøk må hjemmet være shina, ellers klager han til meg. Hvis jeg sier noe «feil» til folk som han ikke liker, får jeg høre det etterpå. kan ikke snakke høyt i leilgiheten, eller være «rotete» mens vi har gardinene oppe. han mener alle ser og hører. Lukker alltid igjen vinduer og dører. Naboene hir jo blanke f. kaller meg mye dum. Er kald, har aldri sex, og i følge han er jeg skylden til alt.

Ikke gi han en ny sjanse! Han misbrukte deg og han fortjener ikke en sjanse til etter det. 

Angående anmeldelse så er det dessverre slik at det er sannsynlig at saken blir henlagt, politiet elsker jo å kaste fra seg voldtektssaker, men det får navnet hans inn i systemet og det kan bidra til at han blir felt for noe senere, eller så kan dette være denne saken som feller han for noe som han har gjort tidligere i livet. Også burde du jo gjøre det for å signalisere til han at det han gjorde ikke var greit og ikke blir glemt.

• Liker 2
Skrevet

Høres litt unødvendig ut å anmelde det, men du kan jo selvsagt gjøre det hvis du ønsker. Men som andre sier blir det garantert henlagt. Finnes ikke bevis slik eller sånn, og heller ikke noen fysiske merker her. En bekjent av meg ble tatt kvelertak på i en krangel (begge to var spinnville fra det jeg fikk fortalt), såpass at det viste merker. Men også det ble henlagt. Det må være ekstremt frustrerende for de involverte, men samtidig forstår jeg politiet, for det er ikke lett å virkelig bevise noe når det bare blir ord mot ord og man ikke har noe som helst annet å gå på.

Han høres ut som en tufs da, så det er nok like greit å avslutte forholdet, særlig om du hadde slike tanker før dette skjedde også. Enhver mann hadde unnskyldt seg dypt hvis han gjorde noe så idiotisk i fylla. En reell unnskyldning betyr at man angrer og ikke vil gjøre det igjen. Det er totalt irrelevant hva du har eller ikke har gjort med et kjøkkenbord. Hadde du gjort noe galt mot han, så kunne du unnskyldt deg, og det ville også være uavhengig av hva han evt hadde gjort eller ikke gjort. Ellers blir det bare falske unnskyldninger som egentlig ikke betyr noe som helst. Blir litt sånn "politikerunnskyldning" der de legger skylden på den andre parten i stedet. PR-pjatt.

Anonymkode: d7ba5...0ae

Skrevet

Høres litt unødvendig ut å anmelde det, men du kan jo selvsagt gjøre det hvis du ønsker. Men som andre sier blir det garantert henlagt. Finnes ikke bevis slik eller sånn, og heller ikke noen fysiske merker her.

Ifølge TS finnes det lydopptak. Teller ikke det som bevis?

Anonymkode: dad59...8c3

Skrevet

Høres ut som kompis her trenger et par kalde fingre opp der sola ikke skinner en gang sent på natt når han søver søtt, men det har vel kvinner flest ikke mage til. Nei aldri om jeg hadde godtatt et forhold hvor den ene parten kom full hjem fra byen midt på natta. Bare det er nok til å avslutte romansen for min del.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er bevis, men det er ikke nok.

Ei venninne hadde videoopptak med tydelige bilder av ansikter og at hun var bevisstløs i tillegg til andre bevis og selv det var ikke nok.

• Liker 3
Skrevet

Hadde det vært gjennomført voldtekt med hyl og skrik og slikt, hadde det sikkert vært til god hjelp. Men her var det snakk om at han tok på henne "der" i to sekunder, så det er sikkert ikke allverden man kan oppfatte helt utvetydig i et lydopptak da. Rent teknisk er det vel et overgrep, så hun kan velge å anmelde hvis hun vil, men som flere sier så er det lite trolig det fører til domfellelse. Det blir vel i tilfelle registrert noe på ham, som politiet kan bruke hvis han skulle gjøre verre ting i framtida.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Assa du hører at det skjer ting i dyna, og at jeg senere våkner og sier «navnet hans» og «ga bort, nei, slutt, osv».

skrev til han på mld dagen etter, flere ganger i løpet av denne dagen. Han nekta jo. Men så skrev jeg «men du tok jo hånda i trusa mi mens jeg sov», da svarer han «ja» og like etter masse «men»- meldinger. Han ble sur på meg!! siden dette var den ene gangen han tok initiativ til sex.. 

Skrevet

Ei venninne hadde videoopptak med tydelige bilder av ansikter og at hun var bevisstløs i tillegg til andre bevis og selv det var ikke nok.

Det er jo helt forferdelig. Samtidig blir jo noen dømt for slikt, så det varierer kanskje fra et politidistrikt til et annet hvor lett de henlegger?

TS: jeg vet ikke om jeg uansett hadde tatt byrden med å anmelde, men jeg hadde avsluttet forholdet og kommet meg bort. Gode tanker og styrkeklem til deg!

• Hjerte 2
Skrevet

Helt sykt at slikt også blir henlagt. Da forstår man fint lite altså! Tragiske greier når ikke politi/myndigheter engang prioriterer "slam dunk" tilfeller :(

Skrevet

Seksuelt overgrep å initiere sex med kjæresten? De som er på vakt på politistasjonen kommer til å få seg en god latter i lunsjen, haha. Ikke rart politiet ikke har ressurser til å etterforske faktiske voldtekter! Gå fra han, du, og velg menn med mer omhu neste gang. 

Anonymkode: 4d14d...9a2

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Seksuelt overgrep å initiere sex med kjæresten? De som er på vakt på politistasjonen kommer til å få seg en god latter i lunsjen, haha. Ikke rart politiet ikke har ressurser til å etterforske faktiske voldtekter! Gå fra han, du, og velg menn med mer omhu neste gang. 

Skjønte ikke helt den

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva mente du med dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...