Gå til innhold

Når legger du deg og når står du opp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker kveldstimene alene, så det blir gjerne sengen i 1-2 tiden om natten. Opp 6:30 eller 07:00.  Jeg sover veldig godt det jeg sover, så er sjelden veldig trøtt selvom jeg sover litt lite. 

Anonymkode: 447a7...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger meg kl 22 og våkner til en ny dag ca 6-630. Da er jeg uthvilt om jeg ikke har hatt en urolig natt. Bruker aldri vekkeklokke. 

Anonymkode: 89cf1...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør helst i seng 21:30/22, men blir dessverre ofte senere. Opp 06:30. Trenger mye søvn og hvile grunnet helsetilstanden min

Anonymkode: 501f6...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg 22.30 og står opp 06.30 hver dag, også helg. 

Anonymkode: 607af...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg ca. 22 i ukedager, og 23 fredag og lørdag (en gang i blant senere, f.eks. hvis vi har eller er på besøk, men det syns jeg er ganske hardt). Og står opp ca. 6 uansett. Enkelte dager krever vaktplanen min på jobb at jeg står opp 05.30, evt litt før om jeg var så trøtt kvelden før at jeg utsatte å smøre matpakker og sånt til morgenen. Og enkelte dager legger jeg meg rundt 20 fordi jeg har migrene. 

Jeg tenderer mot å være a-menneske, og har barn som våkner tidlig.

Anonymkode: dd01a...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å legge meg rundt 23, alarmen står på mellom 6:30-7. Prøver å legge fra meg telefonen utenfor soverommet, så jeg ikke ender med å trykke på den når jeg egentlig skal sove. Sovner senere og står opp senere i helga.

Anonymkode: 14ceb...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger meg rundt kl 23.30 - 00.00, men sovner som regel ikke før rundt 1.30 - 3.00

Står opp mellom 11.00 - 14.00 i denne perioden.

Er ufør og kroppen føles helt utkjørt.

Klarer å trene litt og å gå tur, bra det.

Anonymkode: 2897b...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner med leggerutiner klokka 22, så sovner nok rundt 23. står opp 07 :)

Trenger en del søvn for å føle meg uthvilt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg rundt 23, står opp rundt 9 😜 jeg er i mammaperm med ei lita ei på 3 mnd. som vekker meg 2-3 ganger ila. denne tiden så jeg sover ikke 10 timer i strekk altså. Men heldigvis er hun glad i å sove utpå så jeg får timene mine totalt sett :) før jeg fikk barn sov jeg fra 23-07 (starter på jobb klokken 8), og til 9-10 i helgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg ca 01 tiden. Opp mellom 06-07. Siesta etter jobb, ca én time.

Er ikke til å leve med hvis jeg ikke får ha et slikt søvnmønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et b-menneske som ønsker å være et a-menneske, og alltid mislykkes. Jeg pendler og har 2 timers pendlevei hver vei. De dagene jeg er fysisk på jobb (3 dager) står jeg opp 06. Da forsøker jeg å legge meg 23:00. Ellers sitter jeg oppe til  rundt 24. Jeg liker kveldene, og liker å sove. 

Nå er klokka 23:30, og jeg skal legge meg. Hjemmekontor i morgen! 

Anonymkode: ab2aa...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg ca 23-00, står opp rundt 12, ofte 14-15.

Tar flere timer før jeg sovner, legger ikke merke til vekkeklokka. Er trøtt hele dagen. 

Lei av å bruke 12+ timer i senga hver dag.. 

Anonymkode: 03eb5...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg ca. kl22 og står opp kl05 mandag til fredag. Sover som en stein og rekker knapt å snu meg før jeg er vekke om kvelden. Våkner av meg selv så tidlig og setter veldig pris på tidlig morgen med kaffe, soloppgang og stillhet. 

Anonymkode: 281ba...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...