Gå til innhold

Når legger du deg og når står du opp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøver å få inn god søvnrutine etter ferien, men har ikke klart det enda. 
Hva er din rutine før du lykker øyene og hvilket tidspunkt sovner du og når står du opp?

Anonymkode: c928c...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ironisk at jeg svarer så sent som nå, men idag klarer jeg ikke helt å lande.

Pleier å sovne 22-22.30, og står opp 06.00-07.00. 

Anonymkode: 4a12c...a39

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg 24.00-02.00. Opp kl.08.00 hver dag. I vanlig jobb, men står opp 8 også i helgen. Sovner raskt og sover som en stein, så får kvalitetsssøvn selv om det ofte ikke blir mer en 6 timer. Er generelt uthvilt. 

Anonymkode: 32a4f...a08

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 01-01:30, våkner ca 09-09:30. Jobber kun kveld, og syns det tar litt tid å «lande» etter jobb🙄

Anonymkode: 86fc4...585

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger meg mellom 23 og 01 vanligvis, men hender det blir seinere, og står opp 06.

Ingen rutiner før jeg legger meg annet enn å kle av meg og pusse tennene.

Anonymkode: b7384...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg altfor sent og våkner altfor tidlig 😅

Prøver å sovne ca kl 23 og våkner normalt mellom kl. 6 og 7. Ender i realiteten med å legge meg senere, da mellom kl 0 og 01. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg er hjemme blir det 23-07:30, er jeg hos han jeg dater blir det ofte 01:30-09:00. Foretrekker førstnevnte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg mellom 23 og 00 (ville helst lagt meg før, men med hunder og samboer som ikke vil legge seg like tidlig hender det vi drøyer litt). Står opp mellom 6.45 og 8, avhengig av om jeg skal til kontoret eller jobbe hjemme. Ikke så mye kvalitetssøvn. Sover veldig lett, våkner av lyder og lys (bruker sovemaske, så det er bedre nå). Våkner av hunder som bjeffer eller snur seg eller drikker vann, og er oppe på do 2-3 ganger hver natt.

Anonymkode: 10a9a...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å legge meg 22, men i realiteten blir klokka som regel nærmere 23 før jeg sovner. Opp klokka 06 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger meg kl 22, scroller på tlf i en halvtime, står opp 06.30

Anonymkode: 20729...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhengig av når jeg jobber, står opp mellom 0450 og 0630.

Legger meg i teorien ca 2230. I praksis mer 2330...

Anonymkode: fff1d...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Prøver å få inn god søvnrutine etter ferien, men har ikke klart det enda. 
Hva er din rutine før du lykker øyene og hvilket tidspunkt sovner du og når står du opp?

Anonymkode: c928c...be9

Ikke TV en time før skal sove. Drikk kamillete. (Uten koffein Såklart) ikke kaffe etter klokka fire. (Sier seg selv men) 

Ro ned, les noe eller noe. Og ikke begynn å gå og vandre omkring om nettene om du våkner for da tror kroppen at nå er det dag og vi skal stå opp og da vil kroppen biologisk lage rutine av at klokka tre om natta skal vi opp og gå…..

Anonymkode: c80ae...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger meg 22.30, leser en halvtimes tid før jeg slukker lyset. Vekkeklokka på kl 06.

Anonymkode: b79ed...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg mellom 21-22, men sovner ikke før nærmere 23. Står opp mellom 4.30-5, trener før jobb. Sover stort sett bare fem timer uansett, heldig om jeg får seks timer. Sliter med søvn og er veldig a-menneske som våkner tidlig naturlig, men er heller ikke trøtt om kvelden🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 04902...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vekket av unger 5-5:30, legger meg 22. Hver dag, enten det nå er hverdag, helg, eller ferie. 

Anonymkode: 84994...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...