Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg et skjørt på høyer. Men ser ikke for meg at det er fint med svart strømpebukse til hvite skjørt? 🤔 eller må jeg pakke det ned til sommer skal tro? 
her er skjørte: https://www.boozt.com/no/no/creative-collective/desiree-skirt_31723639/226513699?localLanguage=1&gclid=EAIaIQobChMIzZzE-ofdgAMV9kKRBR2k_Qg6EAQYASABEgJjA_D_BwE

Anonymkode: aef68...470

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finest uten strømpebukse

Anonymkode: c5b5d...569

Skrevet

Uten strømpebukse, eventuelt 40 denier lys beige/solbrun/brun strømpebukse, avhengig av hudfargen din. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg kjøpte meg et skjørt på høyer. Men ser ikke for meg at det er fint med svart strømpebukse til hvite skjørt? 🤔 eller må jeg pakke det ned til sommer skal tro? 
her er skjørte: https://www.boozt.com/no/no/creative-collective/desiree-skirt_31723639/226513699?localLanguage=1&gclid=EAIaIQobChMIzZzE-ofdgAMV9kKRBR2k_Qg6EAQYASABEgJjA_D_BwE

Svart strømpebukse ser ikke bra ut til hvitt skjørt :)

Her ville jeg brukt en pen hudfarget/solbrun, alt etter hudfargen din nå på ettersommeren, i alt fra 8-30 denier, matt eller semishine, evt 12-15 denier med full gloss/shine for polished leg look

• Liker 2
Skrevet

Nydelig skjørt 😍 Jeg ville gått for tynnest mulig hudfarget strømpebukse i en farge nær din naturlige hudfarge, i silkematt finish for en mest mulig naturlig look. Vær forsiktig med for høyt deniertall - tykke, hudfargede strømpebukser gir fort den "bestemorlooken" som var opprinnelsen til all negativiteten rundt hudfargede strømpebukser. Med mindre du har svært slanke bein, ville jeg også unngått blanke/glossy strømpebukser, de får fort beina til å se tykkere ut.

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips 🤩😃 Da blir det innkjøp av hudfarget strømpebukse 😀

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Tusen takk for mange gode tips 🤩😃 Da blir det innkjøp av hudfarget strømpebukse 😀

Dette flotte skjørtet fortjener en pen strømpebukse, ikke ta første og billigste på matbutikken, 🤗

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Håper du går for de mest fornuftige rådene! Ikke alle råd var like gode her, hadde helt klart gått for matt hudfarget strømpebukse👍😊 

Anonymkode: 446de...e8a

• Hjerte 1
Skrevet

Hudfarget eller hvit steømpebukse. 

Anonymkode: fb274...e5b

Skrevet

Pent skjørt.  Ja jeg ville også valgt lys eller hudfarget strømpebukse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...