Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 Tok en test i dag morges av typen "new generation" graviditetstest. Tror jeg ventet litt under 4 min før jeg tittet på den, den var da negativ. Lot den ligge og da jeg skulle kaste den, ca 15 min etter jeg hadde tatt testen, var det en svak strek der(i tillegg til den streken man skal få uansett). Det står i vedlegget at man ikke skal stole på resultatet lengre enn 10 min etter at man har tatt testen. Noen som har erfaring med dette? Er det en positiv test eller er den falsk positiv? Dette var på dag 29 i syklusen, har hatt sykluser på ca 21-23 dager (med kort lutealfase). Har begynnt med B6 vitaminer og har hatt 6 dager med spotting brunt/litt rosa, fra dag 20-26. Ingen graviditets tegn så langt, bortsett fra bortfall av "tanta"(som pleier å bringe med seg sterke magesmerter og sterke blødninger). Bør jeg vente noen dager for så å ta en ny test? Bør jeg da velge CB sine tester??
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Sikkert lurt å ta en ny test siden du ikke skulle vente så lenge med å sjekke resultatet
Nanne Skrevet 18. januar 2006 #3 Skrevet 18. januar 2006 hadde tqatt en ny test siden du ikke skulle vente så lenge. Lykke til med testingen
bollefisk Skrevet 19. januar 2006 #4 Skrevet 19. januar 2006 Jeg har vært borti det samme, tatt en test som har vist negativt resultat etter 4 min og da jeg skulle kaste den etter 10-15 min var den svak positiv.. jeg ble helt i 100, men desverre var den bare falskt positiv, så for å være 100% sikker ville jeg tatt en ny en. Krysser fingrene
Nanne Skrevet 19. januar 2006 #5 Skrevet 19. januar 2006 hvordan har det gått med testingen? har du tatt en ny test?
~umulia~ Skrevet 19. januar 2006 #6 Skrevet 19. januar 2006 Jeg har vært borti det samme, tatt en test som har vist negativt resultat etter 4 min og da jeg skulle kaste den etter 10-15 min var den svak positiv.. jeg ble helt i 100, men desverre var den bare falskt positiv, så for å være 100% sikker ville jeg tatt en ny en. Krysser fingrene ← Akkurat dette har skjedd meg også. Jeg ville tatt en ny test om jeg var deg.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #7 Skrevet 20. januar 2006 Nei, har ikke tatt noen ny test. Det som er så rart er at jeg spotter en del brunt og innimellom litt rosa og dette har tiltatt. Har ikke mensmurringer eller "skikkelig" mens. Min mor var 3 mnd på vei med meg da hun fant ut at hun var gravid. Hun hadde hatt normal mens hele tiden. Lurer på om spottingen min kan være noe av det samme. Dessuten har puppene vokst, og er til tider litt ømme. Venter noen tester dra Danmark, så jeg venter med å teste til disse kommer. Skal holde dere oppdatert.
Nanne Skrevet 20. januar 2006 #8 Skrevet 20. januar 2006 jeg kan ikke svare på dette med spotting, men har også hørt om flere som har vært gravide selv om de har mens. Lykke til og si hvordan det har gått med testingen
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #9 Skrevet 23. januar 2006 Mensen kom med full styrke på fredag, og de ømme puppene har forsvunnet. Var nok korrekt negativ denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå