Gå til innhold

Hatt en elsker i 2år og skrev en mld til han etter idag... så skrev han dette;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev, koselig ikveld. Han skrev, koselig var det. Men vi trenger ikke dra det lengre enn det d er. Hva mener han med det? Han har ikke sagt dette før. 

Jeg vet han gar vært frem og tilbake med eksen. Begge har valgt å gå ifra og gå litt tilbake til hverandre. 

Vi har sikkert truffet hverandre 20 ganger de to siste årene. Han virker redd for at følelser skal oppstå. Under sexen bruker han veldig tid på meg, vil jeg skal nyte før han. Vil ikke la det gå før han. 

Anonymkode: 3f249...e4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skrev, koselig ikveld. Han skrev, koselig var det. Men vi trenger ikke dra det lengre enn det d er. Hva mener han med det? Han har ikke sagt dette før. 

Jeg vet han gar vært frem og tilbake med eksen. Begge har valgt å gå ifra og gå litt tilbake til hverandre. 

Vi har sikkert truffet hverandre 20 ganger de to siste årene. Han virker redd for at følelser skal oppstå. Under sexen bruker han veldig tid på meg, vil jeg skal nyte før han. Vil ikke la det gå før han. 

Tolker meldingen som det akkurat det dere er. Elskere og ikke mer enn det. 

• Liker 23
Skrevet

Kanskje han er redd for at du skal få følelser for han? Pleier du å sende meldinger til han etter dere har møttes? 

Anonymkode: b89ac...e10

• Liker 17
Gjest Linneah2013
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er ikke interessert i annet enn sex

Skrevet

Jeg hadde bare spurt hva han mente.

Anonymkode: 309fb...521

• Nyttig 3
Skrevet

Ham vil ikke melde eller koseprate etterpå.

Anonymkode: 875ea...da8

• Liker 29
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje han er redd for at du skal få følelser for han? Pleier du å sende meldinger til han etter dere har møttes? 

Anonymkode: b89ac...e10

Tror han er det. Men han tar initiativet til å møtes hver gang og sa tydelig ikveld at han vil møtes igjen. Det var ingen grunn til å stoppe dette mente han. 

Jeg sa i en setting ikveld at "vi to kan da aldri bli sammen, vi hadde kranglet hele tiden😅" litt sarkastisk ment. 

Mulig han tok det til seg? 

Skrevet

Høres ut som om han ikke ønsker noe annet enn sex, og kommuniserer til deg at det ikke er mer enn det så du ikke får falske forhåpninger. 

Anonymkode: 24ab9...3c2

• Liker 15
Gjest Tycho Urke
Skrevet

Han vil bare ha sex fra deg, ikke noe mer.

Det er hva han mente med det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ham vil ikke melde eller koseprate etterpå.

Anonymkode: 875ea...da8

Men hvorfor sa han at han savnet meg og kosen? Han har også sagt at han begynner å kjenne meg. Vi har igrunnen kjent hverandre siden vi var 15år, først 14år etter tok vi opp kontakten. Han var min første store forelskelse. Er han glad i meg tro? Ts

• Liker 1
Skrevet

Han vil ikke småprate med deg.. Nokså rett frem det her

Anonymkode: fecb2...dd9

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet

Er det typisk oss damer å skrive mld etterpå? Jeg pleier igrunnen ikke å gjøre det. Idag gjorde jeg det. Har klart å holde meg for god til å få følelser for han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det typisk oss damer å skrive mld etterpå? Jeg pleier igrunnen ikke å gjøre det. Idag gjorde jeg det. Har klart å holde meg for god til å få følelser for han. 

Og problemet er…?

Ingen av dere har følelser, så da er jo alt greit.

Anonymkode: 87c9f...c75

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og problemet er…?

Ingen av dere har følelser, så da er jo alt greit.

Anonymkode: 87c9f...c75

Han har bare aldri vært så kald i mld før. 

Skrevet

Du har fått følelser og nå lurer du på om KG kan hjelpe. 

Anonymkode: a5997...5e8

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er han glad i meg tro? Ts

Nei. Han skriver jo at han ikke er det. 

Anonymkode: 7ec6c...aeb

• Liker 12
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det har du ikke, siden dette er et så stort problem. 

Anonymkode: bd78e...b93

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men hvorfor sa han at han savnet meg og kosen? Han har også sagt at han begynner å kjenne meg. Vi har igrunnen kjent hverandre siden vi var 15år, først 14år etter tok vi opp kontakten. Han var min første store forelskelse. Er han glad i meg tro? Ts

Fordi han savnet deg og kosen, vel? Det er vel ikke så mystisk det, han sier jo ikke med det at han vil bli sammen med deg, tvert om presiserer han at det er kosen ved deg han savner. 

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg avsluttet det hele. Det her kommer bare til å ende i hjertesorg for din del, og all den tid du sitter opptatt med en opptatt mann, går du glipp av muligheten til å treffe en som vil ha hele deg, og alt ved deg. 

Anonymkode: 61f8e...294

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

20 ganger faktisk. Har du telt? hehe

Han vil kun ha sex og ikke noen forpliktelser. Ingen menn sier nei til sånt, men mange menn backer ut om det presses  på for noe mer.

Anonymkode: e1feb...312

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...