Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så merkelig en tid dette er. Det kan skje i natt, det kan skje om 2-3 uker. Så lei av å være gravid og samtidig gruer jeg meg sånn til å føde😬

Hvordan forberedte dere dere? Hva fikk tiden til å gå?

Anonymkode: 10575...fbc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

To åringen for tiden til å gå! Ti dager igjen til termin

Anonymkode: c8090...864

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

To åringen for tiden til å gå! Ti dager igjen til termin

Anonymkode: c8090...864

Har også en toåring, men synes det er verre for får ikke slappet av 😛

• Liker 1
Skrevet

Jeg bakte og lagde store middager til å ha i fryseren, det lønner seg. Ellers kan jeg anbefale å nyte sammenhengende søvn.

Anonymkode: ee8b8...62e

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Har også en toåring, men det får tiden bare til å gå saktere synes jeg. Har såpass problemer med bekkenet at jeg ikke har sjans til å underholde/passe hn skikkelig heller, så er avhengig av hjelp når jeg er alene med hn.

Og så sover jeg elendig pga kan ikke sove på ryggen eller magen, og å sove på siden gjør vondt, så våkner hele tiden om natta slik at jeg kan rotere til andre siden 😛 

Tiden går treeeegt. 

Anonymkode: e8ef1...7bf

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har 10 uker igjen før jeg skal ha KS, går ut i permisjon om ca 2 uker. Utenom jobb, og Familien AS bruker jeg tiden til å strikke, lese, se på serier etc. 

Skrevet

Den beste tiden hadde jeg de siste to ukene før fødsel. Hadde ingen plager, syntes det var digg med permisjon og hadde masse energi. Sov 9 timer hver natt, gikk lange turer med hunden, og vasket huset. 

Anonymkode: 7dc37...e44

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg bakte og lagde store middager til å ha i fryseren, det lønner seg. Ellers kan jeg anbefale å nyte sammenhengende søvn.

Hvem får mye sammenhengende søvn når man er høygravid?

Anonymkode: 1fccb...30f

• Liker 1
Skrevet

Jeg burde ha vært mer forberedt på barseltiden. Den satte meg helt ut. Så lag mat på forhånd, gjerne noe melkefritt just in case baby ikke tåler melk, så kan du heller tilsette melkeprodukter etterpå ( hvis du skal amme). 

Ellers, nyt søvn og sørg for å ha det du trenger som nok bleier, stellebord i orden

Fødsel er vondt, men alle klarer det. Et lite stykke helvete som er over på noen timer.

Ikke nøl med å be om ting på barsel. Be om vann, mat, hjelp og avlastning. Jeg var for sjenert og totalt utmattet. Om du er som meg og redd for å fremstå " pysete" som klager over lite søvn, drit i det og tenk på deg selv. La pleierne hjelpe til så du får hvilt, og selv om det blir korte blunder, så sov om så 30 minutter når du kan

Anonymkode: 5b7dd...203

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 22.56):

Hva lager du?😃 Trenger tips😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 0.19):

Har også en toåring, men det får tiden bare til å gå saktere synes jeg. Har såpass problemer med bekkenet at jeg ikke har sjans til å underholde/passe hn skikkelig heller, så er avhengig av hjelp når jeg er alene med hn.

Og så sover jeg elendig pga kan ikke sove på ryggen eller magen, og å sove på siden gjør vondt, så våkner hele tiden om natta slik at jeg kan rotere til andre siden 😛 

Tiden går treeeegt. 

Anonymkode: e8ef1...7bf

Jepp... "Mamma hoppe på trampolinen!" Eh nei, beklager, det kan ikke mamma akkurat nå 😅 Jeg er veldig kjedelig selskap for 2-åringen for tiden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...