AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1 Skrevet 14. august 2023 Hei, Jeg er gravid i uke 21. De første 12 ukene var jeg kvalm og kastet opp mye, men etterhvert ble dette bedre. Fikk mye mer energi og jeg spiste bedre. Nå har uggenheten kommet tilbake, men skjer som regel etter jeg har spist. Er ikke kvalm/kaster opp utenom at jeg har spist... Noen som skjønner hvorfor dette skjer? Anonymkode: 3a7f1...ccc
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #2 Skrevet 14. august 2023 Lite plass? Små måltider kan eventuelt hjelpe, om det så er bittesmå Anonymkode: a94aa...efb
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #3 Skrevet 14. august 2023 Spiser du for mye eller for fort? Jeg følte det ble mindre plass etterhvert og måtte justere ned mengde mat og hastighet, for jeg ble stappmett plutselig (av måltid og mengder som jeg aldri ville vært stappmett og kvalm av før!) Anonymkode: 52be1...b8e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #4 Skrevet 14. august 2023 Ja kan være som dere sier. At jeg evt spiser for mye og for fort. Veldig spesiell følelse, men det er verdt et forsøk å spise mindre og saktere:) Anonymkode: 3a7f1...ccc
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #5 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja kan være som dere sier. At jeg evt spiser for mye og for fort. Veldig spesiell følelse, men det er verdt et forsøk å spise mindre og saktere:) Anonymkode: 3a7f1...ccc Ofte kan det være for fort. Kroppen er vant til en mengde mat. Og plutselig er det ikke plass til det. Men den rekker ikke sende signalene før det er akutt nok Anonymkode: 52be1...b8e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #6 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ofte kan det være for fort. Kroppen er vant til en mengde mat. Og plutselig er det ikke plass til det. Men den rekker ikke sende signalene før det er akutt nok Anonymkode: 52be1...b8e Det kan være en ide, for jeg blir veldig fort stinn i magen🙈 F eks brødmat har jeg kutta ut, for uansett så går det dårlig hver gang... Anonymkode: 3a7f1...ccc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå