Gå til innhold

Flere som føler de spiser og spiser enkelte dager?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er normalvektig og spiser egentlig sunt i bunn, men enkelte dager er det liksom ikke bunn i meg. Spiser og spiser føles det som og alt jeg tenker på er mat. 

Andre som har det likt? 

Hilsen k 37

Anonymkode: 90ab2...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er normalvektig og spiser egentlig sunt i bunn, men enkelte dager er det liksom ikke bunn i meg. Spiser og spiser føles det som og alt jeg tenker på er mat. 

Andre som har det likt? 

Hilsen k 37

Ja.

K44

Anonymkode: 564bf...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja.

K44

Anonymkode: 564bf...5af

Hvorfor er det sånn😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus? Rett før og i begynnelsen av menstruasjon er jeg umettelig. Det er ganske vanlig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Noe har sammenheng med syklus, men jeg ser også at det gjerne kommer om jeg har spist litt lite flere dager etter hverandre. Prøver å spise nok jevnt over for å unngå den følelsen.

Anonymkode: edaff...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor er det sånn😅

Fordi man er sulten og/eller fysen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellah skrev (3 timer siden):

Syklus? Rett før og i begynnelsen av menstruasjon er jeg umettelig. Det er ganske vanlig. 

Nei. Faktisk skal jeg ikke ha mensen 😅 bare opplever at jeg har litt sånne spisedager. Spesielt på ettermiddah/kveld 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også sånn før mensen. Spiser du mye karbohydrater de dagene?

Anonymkode: 88a5f...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er jeg også, mens andre dager kan jeg gå nesten uten mat, uten å bli sulten, så jeg antar det er kroppens måte å si ifra at nå trenger den litt mer. Slik har jeg vært hele det voksne livet, og vekten var helt stabil til jeg passerte 40. Etterpå har den økt litt, men med litt bevissthet holder jeg den stabil nå også. 

K50

Anonymkode: 8d1f4...19c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg ikke har hatt mens siden jeg var 27 og fikk hormonspiral, så hvorvidt det skyldes syklus er usikkert. 

Anonymkode: 8d1f4...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, innimellom har jeg dager jeg liksom aldri blir skikkelig mett, kaller det for økedager 🤣

Anonymkode: c1222...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen kvelder da jeg bare MÅ ha sjokolade! Kan spise en stor plate på en halv time, og ville ha mer selv om jeg blir kvalm. Jeg skjuler spisingen for samboeren. Heldigvis er det ikke ofte. For meg har det med følelser å gjøre. Etter en tid med ekstra stress, og ansvar for syke voksne, gjør at jeg spiser som en gal for å roe meg. 

Anonymkode: 373de...bb1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ha det slik i flere dager på rad 😭 Har prøvd å gå ned i vekt i et år nå, men saboterer meg selv gang på gang… 

Anonymkode: 0e6f5...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er normalt at apetitten svinger. De fleste naturlig slanke spiser på denne måten, noen dager mye, andre dager lite. Jeg trenger omtrent ikke mat uken etter mensen. Mens uken før må jeg ha mye mat + godteri hver dag.

Anonymkode: 4f7cc...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...