AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1 Del Skrevet 14. august 2023 Er normalvektig og spiser egentlig sunt i bunn, men enkelte dager er det liksom ikke bunn i meg. Spiser og spiser føles det som og alt jeg tenker på er mat. Andre som har det likt? Hilsen k 37 Anonymkode: 90ab2...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #2 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er normalvektig og spiser egentlig sunt i bunn, men enkelte dager er det liksom ikke bunn i meg. Spiser og spiser føles det som og alt jeg tenker på er mat. Andre som har det likt? Hilsen k 37 Anonymkode: 90ab2...c2f Ja. K44 Anonymkode: 564bf...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #3 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. K44 Anonymkode: 564bf...5af Hvorfor er det sånn😅 Anonymkode: 90ab2...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 15. august 2023 #4 Del Skrevet 15. august 2023 Syklus? Rett før og i begynnelsen av menstruasjon er jeg umettelig. Det er ganske vanlig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #5 Del Skrevet 15. august 2023 Ja. Noe har sammenheng med syklus, men jeg ser også at det gjerne kommer om jeg har spist litt lite flere dager etter hverandre. Prøver å spise nok jevnt over for å unngå den følelsen. Anonymkode: edaff...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 15. august 2023 #6 Del Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor er det sånn😅 Anonymkode: 90ab2...c2f Fordi man er sulten og/eller fysen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #7 Del Skrevet 15. august 2023 Ellah skrev (3 timer siden): Syklus? Rett før og i begynnelsen av menstruasjon er jeg umettelig. Det er ganske vanlig. Nei. Faktisk skal jeg ikke ha mensen 😅 bare opplever at jeg har litt sånne spisedager. Spesielt på ettermiddah/kveld Anonymkode: 90ab2...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #8 Del Skrevet 15. august 2023 Jeg blir også sånn før mensen. Spiser du mye karbohydrater de dagene? Anonymkode: 88a5f...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #9 Del Skrevet 18. august 2023 Slik er jeg også, mens andre dager kan jeg gå nesten uten mat, uten å bli sulten, så jeg antar det er kroppens måte å si ifra at nå trenger den litt mer. Slik har jeg vært hele det voksne livet, og vekten var helt stabil til jeg passerte 40. Etterpå har den økt litt, men med litt bevissthet holder jeg den stabil nå også. K50 Anonymkode: 8d1f4...19c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #10 Del Skrevet 18. august 2023 Glemte å si at jeg ikke har hatt mens siden jeg var 27 og fikk hormonspiral, så hvorvidt det skyldes syklus er usikkert. Anonymkode: 8d1f4...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #11 Del Skrevet 18. august 2023 Ja, innimellom har jeg dager jeg liksom aldri blir skikkelig mett, kaller det for økedager 🤣 Anonymkode: c1222...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #12 Del Skrevet 18. august 2023 Jeg har noen kvelder da jeg bare MÅ ha sjokolade! Kan spise en stor plate på en halv time, og ville ha mer selv om jeg blir kvalm. Jeg skjuler spisingen for samboeren. Heldigvis er det ikke ofte. For meg har det med følelser å gjøre. Etter en tid med ekstra stress, og ansvar for syke voksne, gjør at jeg spiser som en gal for å roe meg. Anonymkode: 373de...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #13 Del Skrevet 18. august 2023 Jeg kan ha det slik i flere dager på rad 😭 Har prøvd å gå ned i vekt i et år nå, men saboterer meg selv gang på gang… Anonymkode: 0e6f5...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #14 Del Skrevet 21. august 2023 Det er normalt at apetitten svinger. De fleste naturlig slanke spiser på denne måten, noen dager mye, andre dager lite. Jeg trenger omtrent ikke mat uken etter mensen. Mens uken før må jeg ha mye mat + godteri hver dag. Anonymkode: 4f7cc...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå