Gå til innhold

Samleie på eggløsningsdagen = gutt, samleie et par dager før eggløsning = jente , sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd denne myten ut og sjekket om det «funket» ? For oss stemmte det værtfall… hadde samleie et par dager før og jente ble det. 

Anonymkode: c66f0...196

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer ikke. Det er eggcellen som «velger» sædcellen. 

Anonymkode: b3aa8...be6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det noen som har prøvd denne myten ut og sjekket om det «funket» ? For oss stemmte det værtfall… hadde samleie et par dager før og jente ble det. 

Hadde dere sex kun en gang i det fertile vinduet?

Skrevet

Jeg trodde at hvis man gjorde det i misjonær så ble det jente og doggystyle så ble det gutt? Er ialefall det jeg alltid har hørt.😜

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde dere sex kun en gang i det fertile vinduet?

Ja

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

ren tilfeldighet

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja

ts

Ok, da vet dere jo sikkert. Mange har jo sex hver dag/annenhver dag når de prøver og da er det vanskelig å si sikkert hvilken «ladning» sædcellen kom fra 😅

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det jeg har hørt er at guttesperm svømmer fortest , men jentesperm lever lengst . Så da stemmer muligens teorien din . Ikke bevisst  prøvd ut i praksis , men har fått en av hver 😊

• Liker 2
Skrevet

Hadde sex på eggløsningsdagen og fikk gutt🙋🏼‍♀️

Anonymkode: 0baf0...9bd

Skrevet

Kanskje det øker sannsynligheten for det ene eller andre med en prosent eller to, men hvis det hadde vært en god metode hadde garantert alle visst det.

Vi hadde sex på eggløsningsdagden, og neste gang et par dager før. Ble gutter begge gangene.

Anonymkode: d96a4...010

Skrevet
NiceOrNothing skrev (21 minutter siden):

Det jeg har hørt er at guttesperm svømmer fortest , men jentesperm lever lengst . Så da stemmer muligens teorien din . Ikke bevisst  prøvd ut i praksis , men har fått en av hver 😊

Ja det var noe sånnt jeg og leste. 

Skrevet

Jeg har bare gutter, to av de er laget dagene før el. (Ja bare den ene gangen i vinduet)

Anonymkode: 0424d...bb4

Skrevet

Hadde samleie før EL begge ganger og fikk to jenter, men vet ikke helt om det stemmer likevel, for kan jo like gjerne være tilfeldig. Vi prøvde ikke aktivt på det ene eller andre, var tilfeldigvis bare sånn det klaffet med samboers jobbreiser. 😝😉

Anonymkode: 1a47d...c2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja

ts

Det hadde faktisk vi å... gutt- sex på el dag....  jente- sex nesten en uke før el   

Anonymkode: f9050...b2e

Skrevet

Det er faktisk mannen som velger kjønn🤷‍♀️

Anonymkode: 751ad...d57

Skrevet

Sex på el-dagen, vi fikk en nydelig gutt 🥰

Anonymkode: a7714...3c5

Skrevet

En og to dager over eggløsning, og fikk gutt. 

Anonymkode: e8bb8...6a4

Skrevet

Stemte her - har en av hver. 

Anonymkode: ee402...ea8

Skrevet

Dette er visstnok studert og oppsummert i en bok og gitt navnet the Baby Dust Method. Boka har detaljerte instrukser rundt dette men er basert på det samme i tillegg til noen spesifikke detaljer. Den er visstnok basert på flere vitenskapelige studier. Så dette er ikke bare kjerringråd. I følge anmeldelsene på boka stemmer dette også for alle (i hvert fall alle jeg har lest). Link til bok:

https://www.amazon.com/Babydust-Method-Guide-Conceiving-Girl/dp/1530826969?nodl=1&dplnkId=c3643cc7-dedd-4f38-a5fb-24fda14e785f

• Liker 1
Skrevet

Hvis man tror på sånt, så bør man nesten unngå å reprodusere. 

Anonymkode: 6582c...ab4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...