Gå til innhold

Snart 36år og vært singel i 3år. Fortsatt håp å finne mannen i livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i et forhold i 12år nesten. Føles som å begynne på skretsj.. Vil føle på samme måte jeg hadde med min eks. Mister all mot. 

Anonymkode: 1e107...e5a

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er på feil forum, men for all del hold deg unna singelforumet! Du vil miste alt håp i løpet av kvelden. 

Anonymkode: 301dc...d2a

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

mannen i livet?! Den rette?! Nei, bare tull alt sammen. Du treffer en tilfeldig person som er tilfeldig ledig og på utkikk etter det samme. Rette for deg, nei, du vil tilpasse deg han og han det samme. Grunnen er fordi dere begge redd singellivet. Evig jag etter noe som ikke eksisterer  

Anonymkode: ea72b...f73

• Liker 4
Gjest Grotesk
Skrevet

Virkeligheten er ikke en romantisk bok eller film, jeg tror ikke det er ikke mulig å finne DEN mannen i sitt liv. 

Jeg er 28 og har gitt opp. Singel på kanskje sjette året. Jeg orker ikke utroskap, løgner, bedrag og narringen som menn driver med. Vennskap og bekjentskap til menn er på mange måter verdifulle og viktige for meg, men involverer du sex og sårbarhet så blir du rævkjørt (ikke på den gode måten). 

Skal sies at jeg har sett andre finne "kjærligheten" i alle aldre. Er du en håpløs romantiker så går det sikkert. Men tror kanskje jeg ville sett utenfor landegrensene våre. Finne mer romantiske menn med god moral og viljestyrke. Tror ikke det finnes norske, romantiske menn. 

Skrevet

Jeg har møtt han, vi er 38 og 41 år. Vært singel i henholdsvis 10 og 6 år. Jeg blir fylt med kjærlighet hver gang jeg ser han, og jeg blir helt varm om hjertet når jeg ser navnet lyser opp på skjermen når han ringer meg ❤️ 

Du kan finne kjærlighet. Det dukker faktisk opp der og når man minst venter det ❤️

Anonymkode: 4a496...8fb

• Liker 1
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er på feil forum, men for all del hold deg unna singelforumet! Du vil miste alt håp i løpet av kvelden. 

Anonymkode: 301dc...d2a

Haha, godt sagt og det er særs vanskelig å være uenig. Kan friste å lete etter nettbutikk med "10 m solid tau" etter å lest en del tråder der inne. Håper en del er trolling, men mistenker at det meste er genuine meninger, eller rettere sagt hat mot ditten og datten.

Jeg er 42 år, så må jo håpe det er "hope in a hanging snore" som en viss trønder sa :laugh: Det er det helt sikkert for deg også. Om du nettopp har avsluttet et 12 års forhold, så tar det garantert litt tid før du er ordentlig klar igjen. Ellers er det vel fare for at det bare blir rebound i noen runder.

Anonymkode: 55406...511

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg fant mannen i mitt liv min da jeg var 37. Vi har vært sammen i 8 år og har to barn. Tror jeg fant ham fordi jeg ikke gokk og tenkte så mye på det. Ikke lette. Samtidig som jeg var åpen for kjærligheten.

Anonymkode: 72672...d09

• Liker 1
Skrevet

Anonymkode: c9975...971

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg fant mannen i mitt liv min da jeg var 37. Vi har vært sammen i 8 år og har to barn. Tror jeg fant ham fordi jeg ikke gokk og tenkte så mye på det. Ikke lette. Samtidig som jeg var åpen for kjærligheten.

Så koselig 🥰 Hvor gamle var dere da dere fikk barn? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Var i et forhold i 12år nesten. Føles som å begynne på skretsj.. Vil føle på samme måte jeg hadde med min eks. Mister all mot. 

Ja, her er jeg. 42 år, og vært single i 10 år. 

Jeg har gitt opp kjærligheten. Å knulle via apper som tinder gidder jeg heller ikke lenger. Savner ikke sex, men kjenner av og til savner nærhet, det må være det eneste jeg savner. Aksepterer situasjonen som den er. Dessuten trives jeg veldig godt alene. 

Anonymkode: 128ce...cc7

• Nyttig 1
Skrevet

Tror det kan gå helt fint, men enklest om du ikke finner kortvarige relasjoner i mellomtiden. Om du bare er i langvarige relasjoner fremstår du seriøs og som en "kjæresteperson":)

• Liker 1
Skrevet

Tror personlig det er større håp for deg som faktisk har vært i et langt forhold tidligere, enn oss jevnaldrende som bestandig har vært single. Det har vært noen vonde år med mye sårt håp, helt siden ungdomstiden, men til slutt har jeg nå de siste årene bare innfunnet meg med at det er sånn det blir. Har sluttet å slanke meg, sminke meg og kjøpe nye klær, og driver i stedet kun med det jeg liker. Så om det (mot formodning) ikke skulle gå den veien du ønsker, så kan jeg trøste deg med at ensomheten kan gå over til slutt. Man må bare gjøre det beste ut av det man har.

Anonymkode: 6f81e...08c

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
Majer skrev (32 minutter siden):

Tror det kan gå helt fint, men enklest om du ikke finner kortvarige relasjoner i mellomtiden. Om du bare er i langvarige relasjoner fremstår du seriøs og som en "kjæresteperson":)

Seriøs for kvinnehatende søppelmenn. De trenger hun ikke. Hun trenger treffe ulike normale menn som ikke dømmer henne for å ha en seksualitet.

Anonymkode: a20d2...9ea

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Grotesk skrev (5 timer siden):

Virkeligheten er ikke en romantisk bok eller film, jeg tror ikke det er ikke mulig å finne DEN mannen i sitt liv. 

Jeg er 28 og har gitt opp. Singel på kanskje sjette året. Jeg orker ikke utroskap, løgner, bedrag og narringen som menn driver med. Vennskap og bekjentskap til menn er på mange måter verdifulle og viktige for meg, men involverer du sex og sårbarhet så blir du rævkjørt (ikke på den gode måten). 

Skal sies at jeg har sett andre finne "kjærligheten" i alle aldre. Er du en håpløs romantiker så går det sikkert. Men tror kanskje jeg ville sett utenfor landegrensene våre. Finne mer romantiske menn med god moral og viljestyrke. Tror ikke det finnes norske, romantiske menn. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har gitt opp kjærligheten. Å knulle via apper som tinder gidder jeg heller ikke lenger. Savner ikke sex, men kjenner av og til savner nærhet, det må være det eneste jeg savner. Aksepterer situasjonen som den er. Dessuten trives jeg veldig godt alene. 

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tror personlig det er større håp for deg som faktisk har vært i et langt forhold tidligere, enn oss jevnaldrende som bestandig har vært single. Det har vært noen vonde år med mye sårt håp, helt siden ungdomstiden, men til slutt har jeg nå de siste årene bare innfunnet meg med at det er sånn det blir. Har sluttet å slanke meg, sminke meg og kjøpe nye klær, og driver i stedet kun med det jeg liker. Så om det (mot formodning) ikke skulle gå den veien du ønsker, så kan jeg trøste deg med at ensomheten kan gå over til slutt. Man må bare gjøre det beste ut av det man har.

Anonymkode: 6f81e...08c

Håpet dere 3 får en koselig overraskelse i fremtiden, og et fint trygt kjærlighetsliv 

Du å ts, alle her som mangler det 😊

Anonymkode: 311b5...cc3

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så koselig 🥰 Hvor gamle var dere da dere fikk barn? 

Vi følte  ‘alt stemte’ og at det skulle bli oss ganske tidlig. Så vi tok en sjans  siden begge hadde svært lyst på barn. Dermed ble jeg gravid da vi bare hadde vært sammen i 7-8 mnd.  Ble gravid med nr to da jeg var 39☺️ 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det vil jo være løgn å si at du har kjempegode odds. Men hvis du finner den rette så er det jo en kjempebonus ❣️

Anonymkode: f6d66...5de

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor fant du han?❤❤

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Seriøs for kvinnehatende søppelmenn. De trenger hun ikke. Hun trenger treffe ulike normale menn som ikke dømmer henne for å ha en seksualitet.

Anonymkode: a20d2...9ea

Mener du kvinner som ikke ønsker menn som fester tre dager er søppelkvinner? De trenger å treffe damer som ikke dømmer dem for hvordan de lever? Vi mennesker dømmer hverandre hele tiden. Man kan velge å tilpasse seg eller la være. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Huff, jeg klarer ikke livet ut som singel altså. Får panikk av tanken. Føler jeg aldri vil komme til å finne en mann som vil ha meg som kjæreste, kun sex og elsker. 

Skrevet

Jeg er 29 og har vært singel i 10 år. Jeg får vel bare legge meg ned og dø nå da??? Siden ejg har vært singel så lenge og er så gammel................................. 

SELVSAGT ER DET HÅP ENDA. HERREFUCKINGS GUD. 

skjerp deg. 

Anonymkode: 19512...8ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...