Gå til innhold

Merke klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har ungdomskole elev, har ei som begynner på ungdomskole nå. Er det nødvendig å merke klær lenger?😅

Anonymkode: f0321...1aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Til dere som har ungdomskole elev, har ei som begynner på ungdomskole nå. Er det nødvendig å merke klær lenger?😅

Anonymkode: f0321...1aa

Noen bruker kun merkeklær. Noen bruker litt merkeklær og noen bruker ikke merkeklær. Min gutt bruker mest nike klær. Det gjør hans venner også. De er ett par stk som kun går i dyre merkeklær. De andre ler av de bak ryggen 

Anonymkode: 42c99...d0c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen bruker kun merkeklær. Noen bruker litt merkeklær og noen bruker ikke merkeklær. Min gutt bruker mest nike klær. Det gjør hans venner også. De er ett par stk som kun går i dyre merkeklær. De andre ler av de bak ryggen 

:ler:

Jeg kommer nok og til og merke mine barns "merke"klær på ungdomsskolen, de har enda mer til overs av gjenglemte klær enn barneskolen hadde.

Anonymkode: dc51a...bdc

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

:ler:

Jeg kommer nok og til og merke mine barns "merke"klær på ungdomsskolen, de har enda mer til overs av gjenglemte klær enn barneskolen hadde.

Altså det er enda mer gjenglemte klær på ungdomsskolen meinte jeg. :P 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Misforstod du nå?

Anonymkode: bf657...a8b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eh du bør prøve å lære deg og lese..

Anonymkode: fe678...d37

• Liker 3
Skrevet

Vi merker alle klær med klistremerker. Alle har like klær så greit å merke de.  

Anonymkode: 1976e...3a3

Skrevet

Har en på ungdomsskolen og en på barneskolen, merker alt vi gjerne vil ha tilbake. Kjedelig å kjøpe klær og utstyr til mange 1000 i året også forsvinner det fordi ungene er vimsete…

Anonymkode: 9cf8c...dc7

Skrevet

skriv navnet i klærne til ungdommene til de er ferdig med videregående. Det glemmes, det gjemmes og det stjeles. Veldig greit med navn i da. Litt vanskelig for Frida å si at denne er min, når det står Pernille på plagget. 

Anonymkode: 7675a...77d

Skrevet

Det kommer litt an på ungdommen. Er ungdommen av den typen som stadig glemmer ting og legger igjen ting, da er det nok lurt å merke klærne.

Skrevet

Merket stort sett kun yttertøy på barneskolen, samme på ungdomskolen. Ingen ting blir borte.

Anonymkode: 504f7...428

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...