Gjest NERVØS FYLLEANGST Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 kan en test slå ut 4 dager etter samleie ???? ble drita lørdag og testet positivt idag!!!!!! kan jeg ha blitt gravid lørdag og testen er positiv nå??? har vert ivrig prøver lenge men min kjæreste. jeg fikk nemlig en blackout lørdag og er redd noen kan ha utnyttet meg.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #3 Skrevet 18. januar 2006 den onsdag 11.januar ca. hadde en SA 15. Des, og ikke fått igjen mensen etter det.
Malama Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 En test kan selvsagt slå ut 4 dager etter samleie, men da ble du IKKE gravid i DET samleiet. En test kan TIDLIGST slå ut ca ti dager etter befruktning, somregel tester man ikke positivt før ca 2 uker etter befruktning. Så du var allerede gravid på lørdag, det er IKKE da du ble gravid.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Så da kan vi konkludere med at du og kjæresten din har hatt et vellykket prøveprosjekt
Malama Skrevet 18. januar 2006 #6 Skrevet 18. januar 2006 Så da kan vi konkludere med at du og kjæresten din har hatt et vellykket prøveprosjekt ← Jepp. Og det er vel langt bedre enn å sitte der med angst for hva som skjedde i helga
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #7 Skrevet 18. januar 2006 TAKK! herregud noe så ille! jeg og kjæresten har prøvet lenge, etter babyverdens terminkalkulator beregnet den at befrukning var ca nyttårsaften, og vi hadde masse sex fra jul til nyttår! jeg kan være glad? blir jo fryktelig nervøs da, jeg ble altfor full og 2 timer fra natten er helt svart, jeg tviler på noen kan ha utnyttet meg, men man vet aldri og når denne testen slo ut så sterkt nå, ble jeg jo engstelig! så du er sikker frysepulver? man vet jo ikke når eggeløsningen er etter en SA , men det er vel riktig det du sier at en test ikke kan slå ut fra kørdag og til idag om det skulle hatt skjedd noe.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #8 Skrevet 18. januar 2006 nå er ikke jeg lege, men har lest såpass på dette forumet at jeg vil velge å påstå at dette er et produkt av deg og din kjære Gratulerer
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #9 Skrevet 18. januar 2006 den 11. januar var testen negativ da. men det var tili å teste kansje?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #10 Skrevet 18. januar 2006 Meget mulig, hvis du skulle ha mensen "sånn ca." da...
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #11 Skrevet 18. januar 2006 hadde en SA 15. des regner med at mensen skulle jeg hatt 11.jan, altså ca en mnd etter. tusen takk jenter! dere har gjort en person meget lykkelig idag!
Malama Skrevet 18. januar 2006 #12 Skrevet 18. januar 2006 Etter en SA er det relativt umulig å vite når du skulle ha neste mens. Så ja, testen 11. januar kan ha vært tatt for tidelig. Men en positivt tet nå stammer IKKE fra sex i helga, det er helt sikkert. Så ja, dette er et barn laget for i alle fall et par uker siden. følgelig et kjærlighetsbarn, ikke et resultat av fylleutnyttelse. Men, du bør kanskje vurdere å ikke bli så full fremover da. Du bærer et barn i magen. Og da er det en fordel å vite hva man gjør på. (Jeg skal ikke moraliser eom alkohol i svangerskapet, men å i alle fall vite hvor man er og hva man gjør er vel en fordel)
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #13 Skrevet 18. januar 2006 ja herremann! jeg skal ikke drikke nå nei! og at jeg ble litt full på lørdag aner jeg ikke, det kan jo godt være at noen puttet noe i glasset mitt!? for det ble bare svart sånn plutselig! tusen takk for svar jenter! nå skal jeg bare glede meg fremover!
Malama Skrevet 18. januar 2006 #14 Skrevet 18. januar 2006 Lykke til videre i svangerskapet. Kos deg, og gled deg sammen med kjæreten.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #15 Skrevet 18. januar 2006 Noen reagerer jo veldig på alkohol når de er gravide da (altså når man drikker og ikke vet at man er gravid enda). Ellers kan jo også en graviditetstest slå ut en god stund etter en SA, vet ikke hvor lenge, men det kan være HCG fra denne som fanges opp av testen. Det beste er nok å gå til legen for å få klarhet i om du er elle rikke. Lykke til.
Malama Skrevet 18. januar 2006 #16 Skrevet 18. januar 2006 Med mindre hun var kommet veldig langt på vei da hun hadde den SA'en skal det være ute av kroppen nå, og hun fikk jo negativ test for ei uke siden, så det neppe den som slår ut her, da skulle den jo vært positiv for en uke siden også. Nei, her er det nok et svangerskap på vei. Men for all del, et legebsøk skader jo ikke, det er vel vanlig å ringe legen når man er blitt gravid? (men etter nye regler så er det ikke vanlig å innkalles så tidelig, eller? Ikke helt inne i det der jeg, gravid er jeg ikke. Sykluser kan jeg en del om, men svangerskapskontroll har jeg ikke vært på nei...)
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #17 Skrevet 18. januar 2006 nei jeg har hatt negativ test etter SA, som jeg skrev lenger opp her. Var kun 5 uker da. den idag var positiv!, vert hos legen nå og han sa den tilige SA`en kunne man beregne som "sen mens". han mente jeg var ca 5 uker nå. men kan selvsakt ha hatt senere eggeløsning pga. SA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå