AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1 Skrevet 14. august 2023 Skal på harrytur til helga og har lyst innom Kondomeriet på Svinesund. Er det en bra butikk? Noen med erfaring med vibratorene fra Lelo? Anonymkode: 64680...9fc
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #2 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skal på harrytur til helga og har lyst innom Kondomeriet på Svinesund. Er det en bra butikk? Noen med erfaring med vibratorene fra Lelo? Anonymkode: 64680...9fc Lelo er et prisvinnende merke for design. Min samboer elsker wanden på bryster og klitoris, under samleie, så bra må den være. Litt misunnelig jeg😉 Anonymkode: c00f0...a2a
DinGudinne Skrevet 14. august 2023 #3 Skrevet 14. august 2023 Veldig fornøyd med den jeg hadde. Finner den ikke igjen, så må ha en tur jeg også.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 Jeg har den som minner om womanizer - utrolig bra!!! Og så har jeg den man putter i vagina som kan fjernstyres. Veldig morsom å bruke på date😛 Anonymkode: 3bccb...f69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå