AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1 Skrevet 14. august 2023 Noen som har erfaring? Jeg har fått påvist dette og hadde noen blødninger som jeg stagget med medisin. Jeg lurer på om noen har erfaring med om eksempelvis tung styrketrening kan utløse store blødninger? Usikker på om det er en sammenheng her, men ser et begynnende plagsomt mønster. Erfaringer? Anonymkode: b6c7f...de2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #2 Skrevet 14. august 2023 Jeg er ingen ekspert, men jeg tror det kommer veldig an på muskelknuten. Jeg har en jeg aldri har merket noe til, hadde det ikke vært for ultralyd ifm graviditet ville jeg ikke visst den var der engang. De sa de ar nokså vanlige, og gjerne ikke noe å bry seg med mindre man fikk noen plager av dem, de var svært store e.l. Så det er vel egentlig legen/gynekologen din som må svare på dette for din muskelknute. Anonymkode: 0cec5...619
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #3 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er ingen ekspert, men jeg tror det kommer veldig an på muskelknuten. Jeg har en jeg aldri har merket noe til, hadde det ikke vært for ultralyd ifm graviditet ville jeg ikke visst den var der engang. De sa de ar nokså vanlige, og gjerne ikke noe å bry seg med mindre man fikk noen plager av dem, de var svært store e.l. Så det er vel egentlig legen/gynekologen din som må svare på dette for din muskelknute. Anonymkode: 0cec5...619 Ja, absolutt! Har time til gynekologen. Pga tidligere blødninger vurderes operasjon. Men nå ser jeg dette mulige mønsteret, kan ikke huske å ha hatt blødninger når jeg ikke har trent i perioder. Lurte på om noen hadde samme erfaring. Anonymkode: b6c7f...de2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå