AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1 Skrevet 14. august 2023 Han tror han er noe, en bedreviter, takler ikke slike folk. Blir bare irritert når jeg må treffe ham i familie sammenhenger. Anonymkode: 781ca...bb2 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #3 Skrevet 14. august 2023 Null problem...trenger ikke ha noe kontakt med han utenom familietreff. Anonymkode: b2594...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #4 Skrevet 14. august 2023 Jeg har det sånn med min søster. Hun snakker HØYT og har munndiaré, er kritisk og tror at hun vet hvordan andre har det. Klager og syter og lager drama om hun ikke får det som hun vil. Anonymkode: b494e...d2c
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #5 Skrevet 14. august 2023 Familie er rare greier. Allslags personligheter er slengt sammen, og det er klart det alltids vil være noen man ikke liker. Med mindre han gjør deg direkte vondt er det vel bare å holde ut i familietreff. Sette seg lengst mulig borte fra ham. Hva kan man ellers gjøre? Dere er del av samme familie og kommer til å treffes. Fokuser på de hyggelige folkene i familien og ignorer bror så godt det lar seg gjøre. Husk at du kontrollerer ikke din bror, du kontrollerer bare din reaksjon på hans oppførsel. I stedenfor å irritere deg kan du lage et mentalt bingokort for å underholde deg selv. Hvor mange ganger skryter bror av seg selv i løpet av et selskap? Hvor mange ganger overdriver han sine egne evner/kunnskaper? Hvor mange ganger avbryter han andre mens de snakker? Hvor mange ganger sier han ting som er helt feil fordi han ikke har peiling på temaet? Da er du minste underholdt! Anonymkode: 09d15...543 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå