AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1 Del Skrevet 14. august 2023 Oppdaget at jeg så og si alltid blir den folk henvender seg til dersom jeg og mannen min har med andre folk å gjøre, med mindre det er venner på hver sin kant. Det er ingenting galt med ham, han er ikke veik eller blyg på noe vis. Men hvis vi f.eks. har å gjøre med håndtverkere/reparasjon, er i butikker, på restaurant osv., så venter folk på MITT svar fremfor hans, eller henvender seg kun til meg??? Det stemmer at jeg er den mest bossy av oss, men det kan jo ikke de vite. Er dette blitt vanlig nå til dags, når man er kvinne? Føler at det tidligere har vært omvendt Anonymkode: f8396...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #2 Del Skrevet 14. august 2023 Javel, du er mest bossy, og lurer på hvorfor div. henvender seg til deg.. Ikke slik her i hjemmet Anonymkode: 56e07...e6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #3 Del Skrevet 14. august 2023 Det er da typisk at damer vil bestemme en del detaljer. Hva gjør bilselgeren? Henvender han seg til deg også? I så tilfelle har du ett sett usynlige baller. Anonymkode: 7bdab...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #4 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke slik her i hjemmet Anonymkode: 56e07...e6b Er ikke for å skryte av at jeg er bossy... men greit å høre, for kanskje man ser streng ut eller noe da, og burde skjerpe seg evt... Artig å høre andres synspunkter. ts Anonymkode: f8396...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #5 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er da typisk at damer vil bestemme en del detaljer. Hva gjør bilselgeren? Henvender han seg til deg også? I så tilfelle har du ett sett usynlige baller. Anonymkode: 7bdab...d34 Det er til ham 😅 ts Anonymkode: f8396...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #6 Del Skrevet 14. august 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Er dette blitt vanlig nå til dags, når man er kvinne? Føler at det tidligere har vært omvendt Anonymkode: f8396...683 Sånn er det i de fleste forholdene til de rundt meg. Har vært sånn i mange år også, så er ikke noe "nytt" fenomen synes jeg. Anonymkode: dc44b...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #7 Del Skrevet 14. august 2023 Ser han norsk ut? Anonymkode: 294b4...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #8 Del Skrevet 14. august 2023 Jeg opplever hvertfall ikke dette, noen henvender seg til meg og andre til han. Anonymkode: 497eb...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #9 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser han norsk ut? Anonymkode: 294b4...3c0 Njaaa, vanskelig å si... han er mørkere enn "vanlig" for nordmenn flest i hud og hår, men lyse øyne. ts Anonymkode: f8396...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #10 Del Skrevet 14. august 2023 Føler at det alltid har vært litt sånn. Dama bestemmer det meste av ting hjemme og jeg henvender meg av uvane automatisk til henne ved forespørsler. Fordi det er henne det betyr mest for. For meg er det heller et fåtall av ting som ikke funker og resten er greit. Så om det er noe jeg ikke liker, velger hun ikke det. Selv er jeg ikke evneveik og er vel den som tar det meste av større økonomiske avtaler, "konflikter", reklamasjoner, klager etc. Ting som kan få henne til å føle seg litt ukomfortabel og kan være krevende å sette seg inn i. Vi er et jævla bra team, men kan fort se ut som hun er sjefen. Slik er det hos mange av venneparrene våre også. Dama har et durabelig overskudd og er veldig fornøyd. Det smitter fort på meg også, da jeg får både det ene og det andre i bøtter og spann 😄 Anonymkode: a13ed...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå