G.A. Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 I dag tok jeg hintet på jobb. En mannlig kollega stod i enden av gangen og ropte til meg: "G.A. jeg kan kjenne parfymen din helt bort hit" Så nå har jeg ubevisst blitt en av dem som alltid dynker seg i parfyme og stinker ut hele rommet, selv timer etter jeg har gått ut. Synest selv det er ubehagelig når noen har for mye parfymer på seg. Bra jeg ble informert ihverfall. Det er positivt med menn, de sier det som det er Nå skal jeg minske parfymen fra 2 'trykk' til 1 'trykk'. Min kjære Hugo Boss Woman.. Trodde at 2 trykk va akkurat passe jeg..
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Iiik!!! Den bruker jeg og, og jeg har hørt 3 trykk er nok! :O
G.A. Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2006 Bruker du 3 trykk? Og det er helt passe? Varierer vel fra person til person på hvor sterk parfymen er på kroppen.
Beam Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Etter en stund blir man visst "imun" mot sin egen parfyme. Vanskelig å kjenne hvor mye det egentlig lukter for andre.
G.A. Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2006 Ja, akkurat det vet jeg. Har derfor holdt meg til 2 trykk hele tiden, og bevisst ikke brukt mer, selv om jeg selv ikke kunne kjenne parfymen. Huff, glemmer ikke det skoleåret jeg satt ved siden av ei jente som brukte så mye parfyme at jeg smakte parfymen hennes når jeg hadde komt hjem til og med.. Det var nok et ekstremt tilfelle. Ønsker ikke å bli slik. Fra nå av: 1 trykk er nok..
Shagya Skrevet 18. januar 2006 #6 Skrevet 18. januar 2006 Av og til er menn sin direkte tale veldig greit
Gjest BagLady Skrevet 18. januar 2006 #7 Skrevet 18. januar 2006 Bruker å veksle parfyme med jevne mellomrom jeg, dermed kjenner jeg lukten bedre selv også. Jeg blir svimmel dersom andre bruker for mye parfyme, så jeg vil ikke bli en sånn person selv
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #8 Skrevet 18. januar 2006 Jeg synes ofte menn er de verste til å dynke seg...Personlig har jeg veldig ømfintlig nese, og hvis jeg kjenner min egen parfyme, får jeg hodepine. Derfor bruker jeg heller lite enn for mye, og bruker ulike parfymer fra dag til dag. Noen parfymer klarer jeg ikke på meg uansett mengde, pga. hodepine (f.eks Angel og Light Blue).
Cuba Skrevet 18. januar 2006 #9 Skrevet 18. januar 2006 Angel er jo ikke god en gang.. Er ikke det den samme som Star eller noe? Sånn lyseblå med hvitt..?
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #10 Skrevet 18. januar 2006 Angel er jo ikke god en gang.. Er ikke det den samme som Star eller noe? Sånn lyseblå med hvitt..? ← Du tenker ikke på True Star? Angel-flasken ser ut som en stjerne, men parfymen lukter skikkelig tungt sjokolade. Etter å ha sittet innesperret på et fly med en dame som stinket av Angel, gir den meg skikkelige migreneanfall.
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #11 Skrevet 18. januar 2006 Jeg synes faktisk at folk har generelt blitt flinkere til å ha på passe mengde. Enkelte menn kan ha på litt vel mye, men jeg liker parfymelukt, så det er i grunnen greit. Det var mye verre før når man kjøpte "parfyme" og "etterbarberingsvann" på butikken.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #12 Skrevet 18. januar 2006 Bruker en sprut, to om jeg skal bort. men jeg bruker lette dufter og varierer mye. Tror menn ofte lukter mer, pga er tyngre dufter og mange av flaskeen har ikke spray, men sånn der man må helle ut i hånda. Dømt til å mislykkes.
Grace Skrevet 18. januar 2006 #13 Skrevet 18. januar 2006 Jeg fikk en jadorè parfyme i sommer, brukte en sprut på halsen og en på lanken. Det stinka visst i et kvarter etter jeg hadde forlatt rommet. Prøvde meg med bare en spar men det også ble for mye. Så jeg måtte gå over til den andre(eau de toilette tror jeg) isteden.. Utrolig flaut å ha vært plagsomt illeluktende, selv om det teoretisk var god lukt.
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #14 Skrevet 18. januar 2006 jadoré er nydelig Jeg er generelt glad i parfymelukt jeg da, særlig mannens, ber han ofte ta på litt ekstra så jeg kan lukte det bedre... (*sniffesniffe* ahhh... )
Cuba Skrevet 18. januar 2006 #15 Skrevet 18. januar 2006 Du tenker ikke på True Star? Angel-flasken ser ut som en stjerne, men parfymen lukter skikkelig tungt sjokolade. Etter å ha sittet innesperret på et fly med en dame som stinket av Angel, gir den meg skikkelige migreneanfall. ← Hm.. tror jeg mener begge egentlig! Hehe.. Lukter de ikke litt likt da?
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #16 Skrevet 18. januar 2006 (endret) Jeg er nøye på å ikke ta på meg så mye. Jeg har noen par skrekk eksempler fra andre damer som bruker mye. Da jeg jobbet i en bank før var det en dame som stinket hypnotic poison laaang vei. Den parfymen er utrolig tung og når man i tillegg tar på seg mer under arbeidsdagen, er det rett og slett jævlig! Selv liker jeg Angel parfymen veldig godt, men jeg får så vondt i hodet av den, så jeg kan ikke gå med den selv + jeg får vondt i hodet når andre rundt meg har den på. Ellers så er kjæresten min veldig overfølsom ovenfor parfymer, så jeg kan ikke ha så mye på meg eller bruke enkelte parfymer. F.eks jeg elsket min woman parfyme med Hugo Boss, men han sa rett ut en dag at den luktet utrolig dårlig stilig? urk! Så den har jeg ikke brukt etter det... Endret 18. januar 2006 av Miss_alexandria
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #17 Skrevet 18. januar 2006 Jeg bruker aldri mer enn en sprut, og da sprayer jeg ut i lufta, venter to sekunder og går inn i "skyen". Er livredd for å lukte for mye.
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2006 #18 Skrevet 19. januar 2006 Tror ikke den luter mye på min kropp, nei, for folkj sier "høh, jeg kjenner ikke du har på deg engang" Så vi har motsatt problem Kjenner det lukter av skjerfet mitt da, men ikke halsen
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #19 Skrevet 19. januar 2006 Når vi bruker samme parfyme hver dag blir lukten sterkere etterhvert, den på en måte sitter i kroppen. Bruker å ha parfymefri dag annenhver dag. Og bruker bare en spray. Pulverheksa ii
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #20 Skrevet 20. januar 2006 jadoré er nydelig Jeg er generelt glad i parfymelukt jeg da, særlig mannens, ber han ofte ta på litt ekstra så jeg kan lukte det bedre... (*sniffesniffe* ahhh... ) ← Samme her, pleier å splashe på han hvis han har glemt selv, sånn at jeg har noe godt å lukte på! Ikke for det, elsker kroppslukten hans også, kunne plukket ham ut i et steinmørkt rom (ikke fordi den er sterk men fordi jeg elsker den).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå