Gå til innhold

Sex partner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skrev jeg savnet han og fikk bare 😆 Hva betyr det? 

Anonymkode: c23be...6be

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Skrev jeg savnet han og fikk bare 😆 Hva betyr det? 

Det betyr at du har lagt mye mer i "forholdet" enn han har.
Sett fra hans øyne har dere kun hatt en seksuell relasjon, men du har kanskje gått og håpet på noe mer. Og fra reaksjonen hans kommer ikke det til å skje.

Den hverdagslige benevnelsen på dette er: "du har blitt dumpa"... (dog fra et ikke-eksisterende forhold). Det føles kanskje ikke bra; det gjør sjeldent det, men bedre nå enn senere. Og om du snur det på hodet, vil du virkelige henge etter noen som tydeligvis ikke har de samme følelsene og tankene tilbake til deg?

Gjør som Elsa; Let it go, let it go!
(og let etter noe som er en bedre match for deg)

• Liker 1
Skrevet
Even Tuell skrev (2 timer siden):

Det betyr at du har lagt mye mer i "forholdet" enn han har.
Sett fra hans øyne har dere kun hatt en seksuell relasjon, men du har kanskje gått og håpet på noe mer. Og fra reaksjonen hans kommer ikke det til å skje.

Den hverdagslige benevnelsen på dette er: "du har blitt dumpa"... (dog fra et ikke-eksisterende forhold). Det føles kanskje ikke bra; det gjør sjeldent det, men bedre nå enn senere. Og om du snur det på hodet, vil du virkelige henge etter noen som tydeligvis ikke har de samme følelsene og tankene tilbake til deg?

Gjør som Elsa; Let it go, let it go!
(og let etter noe som er en bedre match for deg)

Takk for fint svar. 

Ønsker en som ønsker meg, men kjenner jeg er lei meg her nå. 

Håper jeg klarer å la det gå. 

• Hjerte 1
Skrevet
On 8/21/2023 at 12:46 AM, AnonymBruker said:

Takk for fint svar. 

Ønsker en som ønsker meg, men kjenner jeg er lei meg her nå. 

Håper jeg klarer å la det gå. 

Forstår at du er litt nedfor nå. :(

Ut fra det du fortalte er jeg ikke særlig overrasket. Nå har du i det minste visshet og kan gå videre. Blokker ham så du ikke faller for fristelsen om han sender en booty call ved stengetid på utestedene.

Skrevet
blaffen skrev (3 timer siden):

Forstår at du er litt nedfor nå. :(

Ut fra det du fortalte er jeg ikke særlig overrasket. Nå har du i det minste visshet og kan gå videre. Blokker ham så du ikke faller for fristelsen om han sender en booty call ved stengetid på utestedene.

Ja, nedfor nå. 

I går sendte han snap. Bare et bilde. Jeg åpnet og svarte, men han bare åpnet. Bare for å holde meg litt varm? 

Skrevet

Du er hans fuckfriend på byen og han er kanskje din. 

Det er ikke mer enn det.

Skaff deg en til. Er han gira på deg blir han sjalu. Ikke dropp han, bare gå videre. 

Anonymkode: 71fd2...0f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 20.00):

Hvorfor skulle ha da ha sex med meg da? Bruk og kast da eller? Tror jeg er litt naiv. 

Men dere har jo ikke datet, men nærmest vært som ff? Da bruker man jo hverandre 🤭 hvis du var interessert skulle du jo bedt ham på date!

Anonymkode: c2eb4...75a

Skrevet

Vi har vært med hverandre etter bytur og aldri datet hverandre. Bør stoppe med det. Men sex er bra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...