AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1 Skrevet 14. august 2023 Har en jeg har hatt sex med jevnlig. Dette i sammenheng med å vært ute på byen. Dette har pågått lenge. I den siste tiden tar han ikke kontakt. Jeg har tatt kontakt noen ganger, men liker ikke at det går en vei. Er han gått videre eller funnet noen andre er jeg ikke god nok lengre? Ville dere glemt han? Hilsen usikker! Anonymkode: c23be...6be
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #2 Skrevet 14. august 2023 Hadde vært hyggelig med noen tanker her 🙂 Anonymkode: c23be...6be
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #3 Skrevet 14. august 2023 Han har sikkert funnet ei han dater som han kan tenke seg et forhold med. Anonymkode: f2f3e...b18 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #4 Skrevet 14. august 2023 Jeg vil tippe han har andre alternativer og kun kontakter deg når den/de andre ikke er tilgjengelige. Ikke at du er sistevalget, meeeen kan tenkes at du ikke står først i rekken for øyeblikket. Forsåvidt alltid greit med en backup-plan. Anonymkode: 4ad4d...8b4 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #5 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg vil tippe han har andre alternativer og kun kontakter deg når den/de andre ikke er tilgjengelige. Ikke at du er sistevalget, meeeen kan tenkes at du ikke står først i rekken for øyeblikket. Forsåvidt alltid greit med en backup-plan. Anonymkode: 4ad4d...8b4 Ønsket ikke være nederst på listen så bør helt sikkert ikke kontakte han igjen da. Godt å få luftet tankene med andre. Anonymkode: c23be...6be
Bamseklemmer Skrevet 15. august 2023 #6 Skrevet 15. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har en jeg har hatt sex med jevnlig. Dette i sammenheng med å vært ute på byen. Dette har pågått lenge. I den siste tiden tar han ikke kontakt. Jeg har tatt kontakt noen ganger, men liker ikke at det går en vei. Er han gått videre eller funnet noen andre er jeg ikke god nok lengre? Ville dere glemt han? Hilsen usikker! Anonymkode: c23be...6be Ingen kontrakt, ingen rettferdigheter, og da kan man heller ikke forvente at det blirså mye mere.. Men dette er typisk unge "jegere" som ikke bryr seg så mye om dama, så lenge får henne på ryggen. Husk at det skal minimalt med nytelse.. så når de har fått tømt seg, så er de ferdige og løper hjem. Jeg skal avkrefte en myte mange kvinner tenker på, og det er at de tror de ikke er bra nok.. Det er fullsytendig feil tankegang, for alle kvinner er like deilige. Feilen ligger hos "jegerne" kjære kvinner.. for de har ikke den evnen som skal til, for å skape den seksuell kjemi som gjør at sexen blir deilig og tilfredstillende. Altså.. de mangler den egenskapen, alle gode elskere har. Og husk at en god elsker er ikke god alene, det er du som gjør at han er en god elsker.. Og "Jegere" eller "playere" er ikke ute etter vennskap heller, for du blir direkte ghoostet og notert i glemmeboka. Det er vel slik du føler den brutale sannheten på i dag TS? Jeg synes det er synd og trist, hvis du ikke føler deg god nok. Tenk litt på han omsorgsfulle typen, som skaper seksuell kjemi med deg.. Han kommer til å hoppe av glede, over hvor deilig du faktisk er💙 En "jeger" kan avsløres av lite forspill og kos etter sex, og kjenn litt på om kyssene føles ekte... neste gang😇😅 Endret 15. august 2023 av Bamseklemmer 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #7 Skrevet 15. august 2023 Bamseklemmer skrev (11 timer siden): Ingen kontrakt, ingen rettferdigheter, og da kan man heller ikke forvente at det blirså mye mere.. Men dette er typisk unge "jegere" som ikke bryr seg så mye om dama, så lenge får henne på ryggen. Husk at det skal minimalt med nytelse.. så når de har fått tømt seg, så er de ferdige og løper hjem. Jeg skal avkrefte en myte mange kvinner tenker på, og det er at de tror de ikke er bra nok.. Det er fullsytendig feil tankegang, for alle kvinner er like deilige. Feilen ligger hos "jegerne" kjære kvinner.. for de har ikke den evnen som skal til, for å skape den seksuell kjemi som gjør at sexen blir deilig og tilfredstillende. Altså.. de mangler den egenskapen, alle gode elskere har. Og husk at en god elsker er ikke god alene, det er du som gjør at han er en god elsker.. Og "Jegere" eller "playere" er ikke ute etter vennskap heller, for du blir direkte ghoostet og notert i glemmeboka. Det er vel slik du føler den brutale sannheten på i dag TS? Jeg synes det er synd og trist, hvis du ikke føler deg god nok. Tenk litt på han omsorgsfulle typen, som skaper seksuell kjemi med deg.. Han kommer til å hoppe av glede, over hvor deilig du faktisk er💙 En "jeger" kan avsløres av lite forspill og kos etter sex, og kjenn litt på om kyssene føles ekte... neste gang😇😅 Redd du har rett. Takk for fint svar fra deg 🥰 Anonymkode: c23be...6be 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #8 Skrevet 15. august 2023 11 hours ago, Bamseklemmer said: Ingen kontrakt, ingen rettferdigheter, og da kan man heller ikke forvente at det blirså mye mere.. Men dette er typisk unge "jegere" som ikke bryr seg så mye om dama, så lenge får henne på ryggen. Husk at det skal minimalt med nytelse.. så når de har fått tømt seg, så er de ferdige og løper hjem. Jeg skal avkrefte en myte mange kvinner tenker på, og det er at de tror de ikke er bra nok.. Det er fullsytendig feil tankegang, for alle kvinner er like deilige. Feilen ligger hos "jegerne" kjære kvinner.. for de har ikke den evnen som skal til, for å skape den seksuell kjemi som gjør at sexen blir deilig og tilfredstillende. Altså.. de mangler den egenskapen, alle gode elskere har. Og husk at en god elsker er ikke god alene, det er du som gjør at han er en god elsker.. Og "Jegere" eller "playere" er ikke ute etter vennskap heller, for du blir direkte ghoostet og notert i glemmeboka. Det er vel slik du føler den brutale sannheten på i dag TS? Jeg synes det er synd og trist, hvis du ikke føler deg god nok. Tenk litt på han omsorgsfulle typen, som skaper seksuell kjemi med deg.. Han kommer til å hoppe av glede, over hvor deilig du faktisk er💙 En "jeger" kan avsløres av lite forspill og kos etter sex, og kjenn litt på om kyssene føles ekte... neste gang😇😅 LOL Det er vel heller såpass enkelt at hun har hatt sex med en fyr som er noen hakk for vra for henne og vet han kan få bedre damer. Denne fyren har aldri vært intr i noe mer. Ikke fordi han er en «jeger», men fordi hun rett og slett ikke er bra nok for ham. Helt vanlig problem når man ligger oppover. Det er nok plenty av menn der ute som vil ha TS til noe mer og som er på samme nivå som henne, men de er hun nok ikke interessert i. Anonymkode: d010e...a8e 1 1
blaffen Skrevet 15. august 2023 #9 Skrevet 15. august 2023 On 8/14/2023 at 4:56 PM, AnonymBruker said: Har en jeg har hatt sex med jevnlig. Dette i sammenheng med å vært ute på byen. Dette har pågått lenge. I den siste tiden tar han ikke kontakt. Jeg har tatt kontakt noen ganger, men liker ikke at det går en vei. Er han gått videre eller funnet noen andre er jeg ikke god nok lengre? Ville dere glemt han? Hilsen usikker! Anonymkode: c23be...6be Han er ikke *så* interressert. Du er bra nok for et ligg men han er egentlig på utkikk etter noe du ikke har/er. Jeg gjetter på at han er klar for å kutte deg ut helt men så lenge han ikke har funnet noen som fyller kravene hans blir han med på et ligg. Kravene hans *kan* ha med utseende å gjøre,men det kan like gjerne være at dere har uforenelige verdier på noe som er viktig for ham. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #10 Skrevet 15. august 2023 blaffen skrev (1 minutt siden): Han er ikke *så* interressert. Du er bra nok for et ligg men han er egentlig på utkikk etter noe du ikke har/er. Jeg gjetter på at han er klar for å kutte deg ut helt men så lenge han ikke har funnet noen som fyller kravene hans blir han med på et ligg. Kravene hans *kan* ha med utseende å gjøre,men det kan like gjerne være at dere har uforenelige verdier på noe som er viktig for ham. Da er det vel lurest av meg å ikke kontakte han og være interessert? Anonymkode: c23be...6be
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #11 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): LOL Det er vel heller såpass enkelt at hun har hatt sex med en fyr som er noen hakk for vra for henne og vet han kan få bedre damer. Denne fyren har aldri vært intr i noe mer. Ikke fordi han er en «jeger», men fordi hun rett og slett ikke er bra nok for ham. Helt vanlig problem når man ligger oppover. Det er nok plenty av menn der ute som vil ha TS til noe mer og som er på samme nivå som henne, men de er hun nok ikke interessert i. Anonymkode: d010e...a8e Hvorfor skulle ha da ha sex med meg da? Bruk og kast da eller? Tror jeg er litt naiv. Anonymkode: c23be...6be 1
blaffen Skrevet 15. august 2023 #12 Skrevet 15. august 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Da er det vel lurest av meg å ikke kontakte han og være interessert? Anonymkode: c23be...6be Jeg tror nok han har mistet interessen men det kan jo hende han har vært mye syk, har det travelt på jobb, har trøbbel i familien osv. Det lureste er å spørre rett ut men du er jo ikke garantert et sannferdig svar. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #13 Skrevet 15. august 2023 blaffen skrev (3 timer siden): Jeg tror nok han har mistet interessen men det kan jo hende han har vært mye syk, har det travelt på jobb, har trøbbel i familien osv. Det lureste er å spørre rett ut men du er jo ikke garantert et sannferdig svar. Kommer ikke til å spørre. Må se om han tar noe initativ. Anonymkode: c23be...6be
Bamseklemmer Skrevet 16. august 2023 #14 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor skulle ha da ha sex med meg da? Bruk og kast da eller? Tror jeg er litt naiv. Anonymkode: c23be...6be Der ser du hvordan enkelte menns holdninger og tanker er, de prøver å forfine utrykket "Jeger" eller "player".. Disse menne er i grunn "same shit", for de stikker bare av uten å si et ord.. de har null empati, kvinnesyn, folkeskikk og takknemlighet. Disse mennene skulle ha vært omskolert, for de har null seksuell forståelse og for kvinner. Og da skjønner de heller ikke, hvordan kvinner føler seg av å bli forlatt uten et eneste ord. Njaa, jeg tror du er naiv, hvis du tror at alle menn har folkeskikk. Omsorgsfulle menn som viser følelser burde være lett å avsløre.. for de knuller med hjerte og du blir hans dronning, stikk motsatt av disse "same shit" mennene🤭 Jeg unner deg virkelig en slik mann..og når omsorgen for deg blir gitt i sexen, vil du oppleve ditt livs beste nytelse💙 1
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 16. august 2023 #15 Skrevet 16. august 2023 Ingen har kan annet enn å gjette basert på det du skriver og sine egne erfaringer, ergo ikke hør på dette og foreta deg noe. Ta heller å spør vedkommende selv:)
FrkMusafir Skrevet 16. august 2023 #16 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kommer ikke til å spørre. Må se om han tar noe initativ. Anonymkode: c23be...6be Da kan du heller ikke forvente å få svar. Er det noe du lurer på så må det kunne stilles spørsmål. Alle relasjoner fungerer mye bedre når kommunikasjonen fungerer begge veier. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #17 Skrevet 16. august 2023 FrkMusafir skrev (17 timer siden): Da kan du heller ikke forvente å få svar. Er det noe du lurer på så må det kunne stilles spørsmål. Alle relasjoner fungerer mye bedre når kommunikasjonen fungerer begge veier. Kommer helt sikkert ikke å få ærlig svar og i tillegg sies det at handling viser mer enn 1000 ord. Anonymkode: c23be...6be
FrkMusafir Skrevet 17. august 2023 #18 Skrevet 17. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kommer helt sikkert ikke å få ærlig svar og i tillegg sies det at handling viser mer enn 1000 ord. Anonymkode: c23be...6be Om det verken er kommunikasjon eller tillit til stede i forholdet, kan det vel knapt kalles et forhold. Glem han og gå videre. Endret 17. august 2023 av FrkMusafir
Christina82 Skrevet 18. august 2023 #19 Skrevet 18. august 2023 Ryddet for kontaktannonse. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #20 Skrevet 19. august 2023 FrkMusafir skrev (På 17.8.2023 den 17.35): Om det verken er kommunikasjon eller tillit til stede i forholdet, kan det vel knapt kalles et forhold. Glem han og gå videre. Håper jeg klarer å glemme han. Tenker nå at jeg bare var sex for han. Anonymkode: c23be...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå