Gå til innhold

PIN-koden hos Lånekassen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Lånekassen er litt vanskelige å ha med å gjøre... De er så busy at de ikke kan ta tlf, og jeg aner ikke hvor denne berømte PIN-koden jeg må ha for å sjekke mine sider på nettet er... noen som vet hvor den kan finnes?

(Det hjelper ikke å trykke på "send meg ny PIN-kode", for det går HELLER ikke... :frustrert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PIN koden bruker å stå på brev du har fått fra Lånekassen, årsoppgaver osv. Hvis du ikke har noen slike, så må du jo bare prøve å få tilsendt et nytt. Skriv en mail dersom de er håpløse å få tak i på annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du huske at du ikke er den eneste nå i semesterstart som ikke vet hvor pin-koden din er, lurer på når lånet kommer (gjerne en gang om dagen siden du er blakk fra ferien), har glemt å søke for neste halvår og stresser for å få gjort det "igår", og alle ringer og maser. Så om det er vanskelig å komme igjennom på telefonen, så ville jeg ikke synes det var så rart, ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PIN koden bruker å stå på brev du har fått fra Lånekassen, årsoppgaver osv. Hvis du ikke har noen slike, så må du jo bare prøve å få tilsendt et nytt. Skriv en mail dersom de er håpløse å få tak i på annen måte.

I know, men finner som sagt ikke de brevene. Og jeg fikk feilmld når jeg ba om å få tilstendt ny kode. men damen klarte å hjelpe meg hun, så pengene er på vei :)

Nå må du huske at du ikke er den eneste nå i semesterstart som ikke vet hvor pin-koden din er, lurer på når lånet kommer (gjerne en gang om dagen siden du er blakk fra ferien), har glemt å søke for neste halvår og stresser for å få gjort det "igår", og alle ringer og maser. Så om det er vanskelig å komme igjennom på telefonen, så ville jeg ikke synes det var så rart, ærlig talt.

Det er jeg FULLSTENDIG klar over og kan ikke se at jeg har ytret at det er merkelig etc... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg skulle ha tilsendt ny pin-kode til Lånekassen så fikk jeg den på sms. Det var jo veldig kjekt da. :ler: Jeg har en tendens til å glemme helle den koden, er jo så masse koder atte.

Men flott at du fikk ordna deg da... :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg skulle ha tilsendt ny pin-kode til Lånekassen så fikk jeg den på sms. Det var jo veldig kjekt da.  :ler: Jeg har en tendens til å glemme helle den koden, er jo så masse koder atte.

Men flott at du fikk ordna deg da...  :klappe:

Var det jeg prøvde på også, og så via post, men neida... :roll: Men bare pengene kommer nå, så er jeg strålende fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...