Gå til innhold

Ex som gjør ungene lite selvstendige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ☺️

Kjæresten min har jentene sine 50%.

Den uka han i mnd har jentene og skal på jobb tidlig så lager moren et helvette.

han må gå ganske tidlig men er hjemme igjen kl hal 3

Barnemor lager da er leven hver gang for hun mener ungene skal ikke være alene.

har hun latt der være en uke og to er jenetene hans så stolte over klart seg selv og alt har gått fint.

jentene er 10 og 12 år gamle 🙈

da drar hun ofte henter dem å sier « pappa skal ikke la dere være alene sånn» 

altså hallo..de er selv trygge på det.men han blir liksom stemplet så vondt.

jeg har vært alene med mine siden de var 9 og 12 og gradvis gått på ettermiddagskift å nå også nattskift da de er 13 og 16 år☺️

de har blitt flinke selvstendige gutter som ordner selv og lager seg mat ☺️

tenker om ungene er trygge hvorfor ikke bygge de opp til klare seg selv inimellom, man må jo på jobb.

når det er sagt har bonusjentene ringt meg mye bare for prate å da har mor selv vært på kveldsjobb🥵

han fikk og kjeft da han hadde B.vakt en lørdag me dem fordi jeg å han skulle ut å dette på 1 år.

denne mora plassere ungene vekk hver helg hun har barna sine fra fredag til søndag 

lei at han alltid skal være den syndebukken på alt i hennes øyne.

nå blir bare barna enda mer klengete og får knapt gått ut i bilen hente noe uten de løper etter

Anonymkode: a7b0d...f2b

Videoannonse
Annonse
Gjest diddums
Skrevet

Dette er mellom din samboer og barnemor. De snakker om hvordan de vil oppdra barna sine, og det vil antagelig bare provosere om du blander deg inn.

Hadde ikke latt en 10-åring klare seg alene om morgenen en uke i strekk. I enkelte land som USA er det faktisk straffbart å gå fra barn under 12, så dette er det delte meninger om.

Skrevet

Har ikke blandet med, bare luft det her.har bare hørt på han når han har pratet med meg om det

Anonymkode: a7b0d...f2b

Skrevet

Jeg hadde bare blokkert nummeret hennes og referert til samværsavtalen. Rett og slett. 

Anonymkode: e5f85...f78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...