AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1 Skrevet 14. august 2023 Trenger nytt gardeobeskap og fant et fint et der inne. Har brent meg på nettbutikker jeg ikke kjenner godt til tidligere, og tenkte derfor å høre andres erfaringer denne gangen før jeg eventuelt handler. Anonymkode: 14fdc...d01
Lalal13 Skrevet 14. august 2023 #2 Skrevet 14. august 2023 Jeg har handlet via Trademax, en sofa for et par måneder siden. Det gikk helt fint, det eneste som er litt dumt er at ved levering sender de SMS kvelden i forveien å forteller at de kommer i morgen. Var hull i trekket under sofaen (ingen betydning for bruken og det syns ikke) men fikk allikevel tilbake 1000,- 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #3 Skrevet 14. august 2023 Jeg har kjøpt sofa fra dem med hjemlevering. Første sofaen som kom var det bulk i. Jeg så det heldigvis før sjåføren dro igjen, så han tok med pakken tilbake igjen etter ta jeg tok noen bilder av skaden. Jeg kontaktet kundesenteret til Trademax og de ordnet med kreditering og sending av ny sofa. Sofa nr. 2 var bra og jeg fikk hjelp av sjåføren til å bære opp i 2. etasje. Har også bestilt 2 kjøkkenstoler fra Trademax som ble levert hjem. Ikke hatt noe tull med dem. Anonymkode: 764ac...f4b 2
Million Skrevet 14. august 2023 #4 Skrevet 14. august 2023 Jeg har noen stuemøbler jeg kjøpte av Trademax i 2016. Litt lang leveringstid, men jeg fikk alt jeg skulle ha, uten skader. Tror de leverer fra lager i Sverige. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå