Gå til innhold

Hvis man er på ferie med kjæresten og et vennepar og du merker kjæresten liker venninnen i bikini

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Vi er på en ferietur med et vennepar. Venninna mi elsker å gå rundt i bikini overalt, selv i huset når det ikke er sol etc. men merker at kjæresten ser litt ekstra på henne, ikke stirring, men allikevel. De kommer godt overens og prater mye. Hennes kjæreste er en litt sånn rolig, trygg type som ikke legger merke til så mye slikt. Men jeg merker at kjærestens kroppsspråk er litt annerledes rundt henne og det er litt sårende. Skal jeg si eller gjøre noe? Han har ikke gjort noe upassende, ikke henne heller. Men tror kanskje hun merker det litt og setter pris på den ekstra oppmerksomheten. Kjæresten er snill med meg og spanderer alle middager og kjøpt en kjole til meg her

Anonymkode: 24e57...e48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville snakket med henne og spurt om hun ikke kunne kledd på seg, mest fordi det er litt uhygienisk å sitte i "trusa"/bikini i sofaer og stoler hjemme/på hotellrom. Man blir jo svett, og rumpesvette er bare... vel.. skikkelig ekkelt...

Ikke nevn kjæresten, har ingenting med dette å gjøre

Vet ikke om du bør si dette siste jeg vil si, men dere skal vite at lokalbefolkningen og betjeningen osv. på turiststeder baksnakker kvinner som vandrer rundt i bare bikini, eller menn uten skjorte på i restauranten osv. Du går heller ikke uten noe på bena. Det står ofte skilt om å kle på seg, og det blir ansett som respektløst å gå rundt med for mye bar hud. 

Anonymkode: 6e4ad...681

• Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet

Det er naturlig. Det at kjæresten din skikker på en sexy dame i bikini er biologisk. Det er omtrent umulig å la være for oss mannfolk. Det betyr ikke at han vil bytte deg ut. Så hold kjeft om du ikke vil lage dårlig stemning. Uansett hva du sier vil venninna di forstå at du er sjalu.

Anonymkode: f0580...aeb

• Liker 7
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er naturlig. Det at kjæresten din skikker på en sexy dame i bikini er biologisk. Det er omtrent umulig å la være for oss mannfolk. Det betyr ikke at han vil bytte deg ut. Så hold kjeft om du ikke vil lage dårlig stemning. Uansett hva du sier vil venninna di forstå at du er sjalu.

Ja, det er ikke mulig for oss menn og kontrollere oss. Det er biologisk. Vi kan bare ikke noe for det.

Noen steder bruker man den retorikken om voldtekter også. Derfor må damene gå i heldekkende unformer, for det ville blitt mange voldtekter hvis de viste hud. Det er tross alt sånn vi menn er lagd biologisk.

Anonymkode: ec05e...37f

• Liker 25
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å har det noe å si at hun er sjalu, er ikke det like naturlig som det å se på noen som er sexy? Jo det er visst det. 

Anonymkode: 5b336...d51

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er ikke mulig for oss menn og kontrollere oss. Det er biologisk. Vi kan bare ikke noe for det.

Noen steder bruker man den retorikken om voldtekter også. Derfor må damene gå i heldekkende unformer, for det ville blitt mange voldtekter hvis de viste hud. Det er tross alt sånn vi menn er lagd biologisk.

Å herregud for en stråmann. Å skulle ta kjæresten for å se på venninna i bikini når dere er på ferie sammen og bor i samme hus er bare patetisk. Da er du for usikker selv.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke mulig å kontrollere seg om man mangler noe essensielt i hjernen, resten klarer det fint. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Ville nok ikke sagt noe, men jeg synes det er rart å rusle rundt i bikini innendørs altså. Ingen ville jo gått ut i undertøyet med besøk, så hvorfor skulle bikini være annerledes 

Anonymkode: 4f592...ea2

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å har det noe å si at hun er sjalu, er ikke det like naturlig som det å se på noen som er sexy? Jo det er visst det. 

Da burde TS heller snakke privat med sin kjæreste. Ikke lage drama og ødelegge ferien.

• Liker 2
Skrevet

Selv om denne venninna di sikkert ser smashing ut i bikini, må du tåle såpass. Sjalusi og/eller misunnelse er den mest drepende egenskapen for ethvert forhold, så her må du jobbe med deg selv

Anonymkode: 9d054...e84

• Liker 8
Skrevet

Se på… voldta… tja, hvem vet?

Kanskje det vil bli ansett som et seksuelt overgrep å se på en dame i fremtiden?

• Liker 3
Skrevet

Ville nok ikke sagt noe, men jeg synes det er rart å rusle rundt i bikini innendørs altså. Ingen ville jo gått ut i undertøyet med besøk, så hvorfor skulle bikini være annerledes 

Anonymkode: 4f592...ea2

Det er helt vanlig om man leier hus i syden.

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke mulig å kontrollere seg om man mangler noe essensielt i hjernen, resten klarer det fint. 

Hvis du som mann klarer å ikke se på et sexy voksent hunnkjønn i bikini som du deler samme bolig med er du ikke heterofil.

• Liker 1
Skrevet

Venninna di høres oppmerksomhetssyk ut. Flaut for henne. Hev deg over det. Eventuelt kan du jo gå toppløs foran typen hennes eller noe. 

Anonymkode: ab996...9f0

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er helt vanlig om man leier hus i syden.

Ja er det nå virkelig det? Jeg bor i et "sydenland" og turister som oppfører seg slik dummer seg ut. Lokalbefolkningen oppføyseg ikke søik.

Og om man kun er med nær familie eller kjæreste på hotellrommet, greit nok, men med et annet kjærestepar burde slike ting bli avklart. Det er jo også skikkelig ekkelt i forhold til svette, spesielt rumpesvette. Nei, bikini tilhører stranda og svømmebassenget, når man ligger å soler seg osv. ikke offentligheten ellers. Da tar man på seg noe, en strandkjole eller en tunika er lettvint og det mest normale (etter hva jeg opplever).

At turister "gjør hva de vil" er jo litt typisk, men det gjør det ikke mindre respektløst. 

• Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet

Woops, skrivefeil, korrekturlesingen er helt på bærtur fordi jeg ofte skifter språk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja er det nå virkelig det? Jeg bor i et "sydenland" og turister som oppfører seg slik dummer seg ut. Lokalbefolkningen oppføyseg ikke søik.

Og om man kun er med nær familie eller kjæreste på hotellrommet, greit nok, men med et annet kjærestepar burde slike ting bli avklart. Det er jo også skikkelig ekkelt i forhold til svette, spesielt rumpesvette. Nei, bikini tilhører stranda og svømmebassenget, når man ligger å soler seg osv. ikke offentligheten ellers. Da tar man på seg noe, en strandkjole eller en tunika er lettvint og det mest normale (etter hva jeg opplever).

At turister "gjør hva de vil" er jo litt typisk, men det gjør det ikke mindre respektløst. 

Vi snakker om inne i huset. Sitt eget hus. Ikke på restaurant.

• Nyttig 3
Skrevet

Rompesvette er ikke noe verre enn annen svette.

• Liker 3
Skrevet

Vi snakker om inne i huset. Sitt eget hus. Ikke på restaurant.

Veldig vanskelig å hive på seg en lett kjole el.l når man har gjester?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig vanskelig å hive på seg en lett kjole el.l når man har gjester?

Man har ikke gjester når man er på tur med en venninne. Da bor man sammen. TS får spørre sin venninne om hun kan kle på seg litt eller begynne å gå rundt i truse selv.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...