AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1 Skrevet 14. august 2023 Er noen som er veldig ivrige på snap med å sende selfies i absolutt alle situasjoner. Selv går de på read hos meg. Er det vanlig å svare noe på alle disse selfiene som renner inn? Anonymkode: 9530b...4ed
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #2 Skrevet 14. august 2023 Jeg svarer om det feks om de er på en plass jeg vet om eller det står tekst på bildet. Ellers lar jeg være. Anonymkode: 50f33...71d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #3 Skrevet 14. august 2023 Selfies som i at de kun sender deg et bilde av seg selv og ikke noe spesielt i bakgrunnen? For en rar ting å gjøre..? Hva er poenget liksom? Jeg tar et bilde av meg selv kanskje tre ganger i halvåret uten noen kontekst. Ellers er det kun bilder med andre på eller en video hvor jeg viser hvor jeg er og kanskje vinker på videoen til slutt. Om jeg sender en snakke-video av meg selv så er det jo for å gi beskjed om noe til noen, sender da heller talemeldinger eller tekstmelding. Jeg har så godt som aldri hatt venner av det slaget du nevner da, så for meg er dette fremmed. Skjønner virkelig ikke poenget med å være så ekstremt opptatt av eget utseende at jeg tror at venner har behov for å få trynet mitt på skjermen hele tiden, vi møtes jo i det virkelige liv .! Anonymkode: b578e...f61
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #4 Skrevet 14. august 2023 Har ikke venner som er 14 år. Anonymkode: b2773...a98
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #5 Skrevet 14. august 2023 Svar med en selfie tilbake så har dere en streak going on! Anonymkode: b3298...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå