Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 Kan dere fortelle meg hvordan det er mulig å forsove seg HVER DAG??? MVH deres sinte onkel!!!
Pepita Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Skulle gjerne visst det selv! Er sååååå lei å forsove meg...
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #3 Skrevet 18. januar 2006 Det gikk så bra helt til denne forbanna vinteren kom, da tror hodet mitt det ennå er natt, og at vekkerklokka lyver
Leo Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Jeg har en samboer som greier det helt uten problemer. Selv sliter jeg litt med å få det til hver dag, men et par - tre ganger i uken går helt fint! Etter at vi fikk soloppgangsklokke i stedet for vanlig vekkerklokke, er imidlertid problemet så og si borte! Kroppens forståelse for at en ny dag er i gang, øker betraktelig og det er relativt uproblematisk å komme seg opp.
marta Skrevet 18. januar 2006 #8 Skrevet 18. januar 2006 been there, done that.....GOT THE T-SKIRTH!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2006 #9 Skrevet 19. januar 2006 Kul soloppgang klokke. Jeg tror jeg skal skaffe meg en slik en!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå