AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1 Skrevet 14. august 2023 Høres kanskje rart ut, men misforstå meg rett. Jeg har noen guttevenner som har slitt litt med dyp depresjon, angst og mye forskjellig. Den ene kjente jeg ikke godt engang, men han kontaktet meg da han var langt nede. Jeg fikk høre nettopp av ei venninne st en annen fyr ble mentalt bedre etter at jeg "kom inn i livet,"... Altså snakket med han. Han hadde vært gjennom et tøft brudd - i likhet med meg- men jeg klager eller syter ikke. Så ingen kan se hvordan jeg egentlig har det. Er det meg som person som stråler ut omsorg? Igrunnen burde jeg hatt en slik jobb, istedenfor å bruke fritid og min energi på dette på fridagene😅😣😣 Uansett, gir meg en god følelse da. Bare litt slitsomt når jeg selv er litt smådepremert av og til. Håper det betaler (lønner seg,) Anonymkode: 24cee...9d3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #2 Skrevet 14. august 2023 Du er vel god til å lytte da? Det skal ofte ikke så mye mer til enn å ha noen å dele driten med, så blir børa halvert Anonymkode: 49e79...06a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #3 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er vel god til å lytte da? Det skal ofte ikke så mye mer til enn å ha noen å dele driten med, så blir børa halvert Anonymkode: 49e79...06a Ts her. Ja har også tenkt på det. Han som var så langt nede at han holdt på å gjøre noe med seg selv, tror jeg kanskje kan like meg. Han virker interessert. Men jeg orker ikke folk som er negative, det drar ut energien min. Jeg må ha en mann som oppmuntrer meg, ikke omvendt. Anonymkode: 24cee...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #4 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du er vel god til å lytte da? Det skal ofte ikke så mye mer til enn å ha noen å dele driten med, så blir børa halvert Anonymkode: 49e79...06a ❤️ Anonymkode: 24cee...9d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå