AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1 Skrevet 14. august 2023 Har dere fått utbetalt dagpenger i dag? Anonymkode: 27fa6...13b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #2 Skrevet 14. august 2023 Fikk AAP på morgenen. Anonymkode: b0428...b3d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #3 Skrevet 14. august 2023 Bruker å få det ganske tidlig jeg også. Ikke sett noe enda Anonymkode: 27fa6...13b
TBergh Skrevet 14. august 2023 #4 Skrevet 14. august 2023 Hei. Jeg ser at det til stadighet blir stilt spørsmål om man har fått utbetalt dagpenger / AAP og andre offentlige ytelser. Jeg oppfatter dette dithen at de som stiller slike spørsmål sannsynligvis har dårlig kontroll over sin disponible inntekt. Jeg vil derfor, hvis min antagelse stemmer, anbefale på det sterkeste å begynne å lage budsjett og føre regnskap. Ja jeg vet at det er "noe jævla hærk" å begynne med dette.Men etter en stund, 1 - en til noen måneder vil dere fort oppdage at dette da nærmest går automatisk. Nettbankene har slike budsjett og regnskap tilbud liggende ute til gratis benyttelse. Dere vil da også kunne disponere pengene på en noe mer oversiktlig måte og ikke hele tiden "gå på sparebluss" hver gangs det nærmer seg en utbetaling. Håper jeg har kommet med et innspill noen av dere vil ta til etterretning. Med vennlig hilsen TBergh 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #5 Skrevet 14. august 2023 TBergh skrev (11 minutter siden): Hei. Jeg ser at det til stadighet blir stilt spørsmål om man har fått utbetalt dagpenger / AAP og andre offentlige ytelser. Jeg oppfatter dette dithen at de som stiller slike spørsmål sannsynligvis har dårlig kontroll over sin disponible inntekt. Jeg vil derfor, hvis min antagelse stemmer, anbefale på det sterkeste å begynne å lage budsjett og føre regnskap. Ja jeg vet at det er "noe jævla hærk" å begynne med dette.Men etter en stund, 1 - en til noen måneder vil dere fort oppdage at dette da nærmest går automatisk. Nettbankene har slike budsjett og regnskap tilbud liggende ute til gratis benyttelse. Dere vil da også kunne disponere pengene på en noe mer oversiktlig måte og ikke hele tiden "gå på sparebluss" hver gangs det nærmer seg en utbetaling. Håper jeg har kommet med et innspill noen av dere vil ta til etterretning. Med vennlig hilsen TBergh Vil bare si at vi som har disse ytelsene ofte har svært lav inntekt. Noen av oss lurer nok på når pengene kommer, så vi kan gå på butikken og kjøpe mat. Jeg har et budsjett og klarer meg fint fordi jeg er gift, men jeg vet at veldig mange sliter enormt nå med så mange økte utgifter, og ingen måte å spe på inntekten for mange (sykdom). Hvis pengene "alltid" kommer til et visst tidspunkt og det endres, så skjønner jeg at man spør. Anonymkode: 53a3b...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #6 Skrevet 14. august 2023 Jeg får ofte ikke AAP før sent på dag Anonymkode: 44469...4aa
TBergh Skrevet 14. august 2023 #7 Skrevet 14. august 2023 Hei Anonymkode: 53a3b...7ff Fullstendig klar over dette. Men jeg antar at det å lage budsjett og føre regnskap vil kunne hjelpe noen, slik at noen kan få det litt bedre. Det er hele min hensikt, forsøke å hjelpe. Med vennlig hilsen TBergh
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #8 Skrevet 14. august 2023 TBergh skrev (6 minutter siden): Hei Anonymkode: 53a3b...7ff Fullstendig klar over dette. Men jeg antar at det å lage budsjett og føre regnskap vil kunne hjelpe noen, slik at noen kan få det litt bedre. Det er hele min hensikt, forsøke å hjelpe. Med vennlig hilsen TBergh No shit Sherlock Anonymkode: 397ac...03a
TBergh Skrevet 14. august 2023 #9 Skrevet 14. august 2023 Hei Anonymkode: 53a3b...7ff Du klarte ikke å holde deg. Ja, ja, tydeligvis har jeg bragt litt glede inn i din hverdag. Flott da har jeg hjulpet deg også. Du får fortsatt ha en så god dag du kan. Med vennlig hilsen TBergh
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #10 Skrevet 14. august 2023 TBergh skrev (39 minutter siden): Hei Anonymkode: 53a3b...7ff Du klarte ikke å holde deg. Ja, ja, tydeligvis har jeg bragt litt glede inn i din hverdag. Flott da har jeg hjulpet deg også. Du får fortsatt ha en så god dag du kan. Med vennlig hilsen TBergh Det var ikke jeg som svarte deg igjen, det var en annen anonym... Anonymkode: 53a3b...7ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå