AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #21 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 12.22): Jeg har forsøkt å komme meg bort fra pleiesektoren. Etter ny bachelor i it har jeg allikevel problemer med å få meg ny jobb. Det er til tross for at jeg har jobbet nesten fulltid under studiene Anonymkode: 2580f...a4c hva er det du jobber med nå? Og hvordan går du frem for å søke jobber om jeg kan spørre? Anonymkode: ec48b...04a
c_buk Skrevet 22. august 2023 #22 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da var du heldig. Jeg har registrert meg i forskjellige vikarbyråer, men virker ikke som det hjelper så mye det heller. Bor 1 time unna en stor by, så søker både lokalt og bredt. Kjører ikke bil selv så må ta hensyn til kollektivtrafikk, men det går greit her vi bor siden vi bor såpass sentralt. Men vikarbyråer har jeg ikke så god erfaring med, føler jeg aldri får sjansen til å vise meg og aldri blir valgt. Er sikkert noe jeg gjør feil eller så er jeg aldri den beste kandidaten, siden de alltid ser etter de som har mest erfaring. Et sted må man jo begynne så håper noen gir meg mulighet snart... Anonymkode: ec48b...04a Søkte vikariatstillinger. Gikk ikke via vikarbyrå. Ofte enklere å lande vikariat uten erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå