Gå til innhold

Når bestille sydentur? For noen priser!

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 17.13):

Vi er to voksne og to barn, ønsker i utgangspunktet all inklusive for å slippe å lage mat, vi tenker å være borte i to uker😄

Anonymkode: 3c62c...01a

Da er det en god pris. 

Anonymkode: 79f72...077

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 17.13):

Vi er to voksne og to barn, ønsker i utgangspunktet all inklusive for å slippe å lage mat, vi tenker å være borte i to uker😄

Jeg er ikke veldig glad i å lage mat, men til og med jeg hadde heller leid noe gjennom airbnb til en lavere pris og så laget mat selv kombinert med å spise ute enn å bruke 70 000 på all inclusive for å slippe matlagingen.

Og det er mange fine steder som er rimeligere enn de typiske turiststedene. "Badesteder" finnes det i de fleste land med kyststripe eller store innsjøer. Har f.eks. hørt mye positivt om Polen og Ungarn, hvis dere er villige til å tenke litt utenfor boksen😊

Skrevet
ti10 skrev (5 timer siden):

Jeg er ikke veldig glad i å lage mat, men til og med jeg hadde heller leid noe gjennom airbnb til en lavere pris og så laget mat selv kombinert med å spise ute enn å bruke 70 000 på all inclusive for å slippe matlagingen.

Og det er mange fine steder som er rimeligere enn de typiske turiststedene. "Badesteder" finnes det i de fleste land med kyststripe eller store innsjøer. Har f.eks. hørt mye positivt om Polen og Ungarn, hvis dere er villige til å tenke litt utenfor boksen😊

Balaton (Ungarn) er nydelig, og også jeg har hørt mye bra om Polen! Det kan være lavere temperaturer i vannet i Polen enn i Middelhavet, da. I Balaton er det varmt i vannet, for innsjøen er svært grunn. 

Skrevet

Så dyrt! 😮

Sist vi var på Kreta i sommerferien, var det også veldig høye priser. Vi booket lang tid i forveien (i romjula, eller over nyttår) med Norwegian, og leide hotell gjennom booking.com. Det ble under halve prisen. Kommer nok til å gå for det neste gang også.

Anonymkode: 9ab1f...e68

Skrevet

Høres ut som et kupp om du spør meg.

Anonymkode: 75142...f64

• Liker 3
Skrevet

Man må da ikke bo på all inclusive for å slippe å lage mat selv…. Bare et lite tips. 

Anonymkode: 99d9e...d59

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvor er det varmt i oktober? Og i juleferien?

Anonymkode: ec22a...d2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor er det varmt i oktober? Og i juleferien?

Anonymkode: ec22a...d2b

Mallorca? Nei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 11.28):

Som overskriften sier, når bestille sydentur? Vi har så smått begynt å kikke på neste års sommerferie. Vi ønsker å reise til Mallorca, all inklusive og barnevennlig hotell. Jeg var klar over at dette ville koste, men fra 70 000 og oppover? Er det slik prisene er blitt, eller er det fordi vi kikker så langt frem i tid? Når vil det eventuelt lønne seg å bestille? Skal sies at vi er nødt til å reise i fellesferien, så prisene blir naturlig nok noe høyere pga dette også.

Aldri, ser ikke vitsen 😄

Anonymkode: ba8d0...458

Skrevet

Jeg lurer på akkurat det samme! Virker ikke som dette er det beste tidspunktet..  Snakka med flere som mener det blir rimeligere utover mot slutten av året. 

Anonymkode: 5bbff...8fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...