AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1 Del Skrevet 14. august 2023 Jeg har tidligere fått slikt i gave fra partner som bor i utlandet, men nå har det vært brudd og det blir vanskelig for meg å få jevn tilgang til samme produkt.. Så jeg håper å finne noe her i Norge som kan være tilsvarende. Det er en hudpleie med naturprodukter og uten parfyme, men noe eteriske oljer. Her er ingrediensene på den jeg bruker nå: water, macadamia oil, papaya seed oil, avocado oil and shea butter; honey, beeswax, natural vitamin E, essential oils of lavender, german and roman chamomile; carbomer, emulsifying wax, dehydroacetic acid and benzyl alcohol (natural preservatives), Sodium benzoate and citric acid Alle tips tas imot med takknemlighet 🙏🏻 Anonymkode: 3271e...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #2 Del Skrevet 14. august 2023 Må jo nesten oppgi merket/hva den heter. Evt hvilken land den produseres i. Anonymkode: ba27b...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Del Skrevet 15. august 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Må jo nesten oppgi merket/hva den heter. Evt hvilken land den produseres i. Anonymkode: ba27b...239 Hvorfor det? Jeg spør jo om naturlige produkter tilsvarende noen av de ingrediensene jeg har listet opp 😊 Anonymkode: 3271e...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 15. august 2023 #4 Del Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor det? Jeg spør jo om naturlige produkter tilsvarende noen av de ingrediensene jeg har listet opp 😊 Anonymkode: 3271e...f3f Det er enklere å finne noe tilsvarende dersom man kan sammenlikne med det originale produktet. Jeg klarer i alle fall ikke å finne noen produktforslag ved å google ingredienslisten, og det funker heller ikke i INCI. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymlen Skrevet 15. august 2023 #5 Del Skrevet 15. august 2023 https://skinlove.no/ansikt/fukt-og-beskyttelse/dagkrem.html Denne nettsiden er norsk og drives av to søstre. De selger bare naturlig hudpleie uten farlige stoffer. Ingrediensene du har listet opp finnes generelt i mange fuktighetskremer som lages med fokus på øko. https://marinamiracle.no/collections/ansiktskrem Marina Miracle er også norsk og har god kvalitet på hudpleien (som også har fokus på naturlig og øko) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #6 Del Skrevet 16. august 2023 Vossabia kremene Anonymkode: ba27b...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå