Ingrid B Skrevet 14. august 2023 #1 Skrevet 14. august 2023 Hei, Jeg har for første gang brukt laserbehandling i forbindelse med en tilbakevendende cyste. Jeg brukte kirurgi første gang, men det var ingen suksess. Kulen vokste til det dobbelte i løpet av 2 år. I vårens kunne jeg ikke sitte eller ligge uten ubehag/ smerter. Oppsøkte laserklinikk i juli og ba om hjelp. Dette var i begynnelsen av fellesferien, og alle spesialister var stengt, så jeg hadde egentlig ikke noe valg. Kulen er borte, og arret fra kirurgien er nesten helt borte. Behandlingen har vært helt smertefri, selv om jeg har måttet betale for den selv. Var hos fastlegen i forrige uke. Han ble nærmest sint på meg fordi jeg hadde brukt alternativ behandling. Den riktige behandlingen er i følge fastlegen kirurgisk inngrep. Jeg følte at jeg hadde gjort noe galt. Noen som har erfaringer med laser? 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #2 Skrevet 14. august 2023 Fantastisk at du har blitt bra, og fastlegen din burde være glad på dine vegne! For en dust! Anonymkode: bd985...fe2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå