AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #21 Skrevet 14. august 2023 I det øyeblikket man går inn på Egon blir man lurt Anonymkode: 730df...93c 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #22 Skrevet 14. august 2023 Ingen blir lurt, er bare å følge med å lese menyen. Når det er sagt så vet man jo hvor man velger å ete. Man går ikke inn på egen og forventer kvalitet, og man går ikke på burgerking og forventer kvalitetsburger. Egon er populært fordi det passer "for alle" da de har en veldig variert/stor meny og de har mange turister. Anonymkode: 4a989...b99
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #23 Skrevet 14. august 2023 Ser at mange her skriver at maten på Egon er dårlig. Jeg er veldig fornøyd med Egon og drar alltid dit hvis jeg har muligheten. (Bestiller aldri den minste brusen da) 😅😜 Anonymkode: 19781...082 2
Brunello Skrevet 14. august 2023 #24 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi de fleste nordmenn har elendige matvaner, null matkultur i Norge. Hvorfor går McDonals/Burger King bra...eller søppelsteder generelt. Vi læres opp til dårlig kosthold i Norge, tragisk. Så gode råvarer som vi har. Anonymkode: 087c9...c96 Nå er ikke McDonalds og Burger King på konkursens rand i andre land heller, så det er ikke noe særskilt norsk fenomen at folk liker junk food. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #26 Skrevet 14. august 2023 Hva forventer folk?, Egon har alltid en plan som er taima og tilrettelagt og det er sjelden at hensiktene er redelige. Anonymkode: a9304...cd6 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #27 Skrevet 14. august 2023 Har jobbet der. Og vil bare si EN ting. Ikke skjell ut servitørene ihvertfall! De blir behandlet like dritt som maten og i tillegg til dårlig lønn er det de som får all klagingen fra kundene. Enten det er menyen, service eller kvaliteten på maten. Anonymkode: 6e477...843 3
cisco1 Skrevet 14. august 2023 #28 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har jobbet der. Og vil bare si EN ting. Ikke skjell ut servitørene ihvertfall! De blir behandlet like dritt som maten og i tillegg til dårlig lønn er det de som får all klagingen fra kundene. Enten det er menyen, service eller kvaliteten på maten. Anonymkode: 6e477...843 Hvorfor sluttet du?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #29 Skrevet 14. august 2023 Det er veldig forskjellig fra sted til sted. Kan bestille en nydelig rett ett sted og bestille den samme et annet sted og det er elendig. Anonymkode: 3a622...42e
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #30 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har jobbet der. Og vil bare si EN ting. Ikke skjell ut servitørene ihvertfall! De blir behandlet like dritt som maten og i tillegg til dårlig lønn er det de som får all klagingen fra kundene. Enten det er menyen, service eller kvaliteten på maten. Anonymkode: 6e477...843 At noen velger å jobbe der sier jo alt.... Lei av folk som velger seg fell jobber, ta ansvar!! Bedre å stå uten jobb enn å ha en drittjobb man ikke liker. Anonymkode: 087c9...c96
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #31 Skrevet 15. august 2023 De gangene jeg har vært på EGON, så har servitørene vært så søte og hyggelige og spør om maten smaker bra og henter ekstra bestikk og smør hvis jeg trenger det, servitørene er i allefall veldig serviceinnstilte, og jeg synes maten der er ok, men det er AAALTFOR dyrt i forhold til markedspris. Små kvalitets nisjerestauranter tar jo mye billigere pris for lignende retter. Anonymkode: ef919...49d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #32 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ser at mange her skriver at maten på Egon er dårlig. Jeg er veldig fornøyd med Egon og drar alltid dit hvis jeg har muligheten. (Bestiller aldri den minste brusen da) 😅😜 Anonymkode: 19781...082 Vokste du opp med Egon? Hadde jeg vokst opp med Egon, så hadde jeg kanskje likt det. Jeg dro dit for første gang i 20 årene og har vært der maks 5 gang i mitt liv, og ingen av dem var mitt valg. Anonymkode: 443f8...f66 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå