Gå til innhold

Flere som har blitt lurt på Egon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste artikkelen til tv2  om de som bestilte brus på barnemenyen og fikk like stor brus som den voksne som bestilte «liten» brus men til annen pris…  

Selv bestilte vi banansplitt til barnet. De serverte fire kuler is, med sjokoladesaus på, men hadde ikke banan fordi de «var tom for banan», (selv om de har matbutikk ti meter unna) og jeg betalte for banansplit selv om det ikke ble det jeg betalte for… Elendig service.

Anonymkode: 0e5b7...ac2

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke spist på Egon på over 10 år, nettopp pga. elendig mat og elendig kundeservice… råder deg til det samme. 

Anonymkode: b2f61...a6d

• Liker 5
Skrevet

Norges verste spisested. Rart de fortsatt er i drift. Det er jo fantastisk flinke folk som lager god kvalitetsmat nesten overalt nå, gå heller dit. Nå bor jeg riktignok i by selv, men håper det er alternativer til Egon på småsteder også.

Anonymkode: 306c5...0e5

• Liker 4
Skrevet

Egon er en vits, men kunne ønske andre restauranter hadde mer den ordningen at man bare kan sette seg et sted, bestille via mobilen og gå når vi er ferdige. Hater å vente på regning. jaja litt off topic dette, men ja man blir lurt på egon. Over 400 kr for et liten biff.

Anonymkode: ef919...49d

• Liker 4
Skrevet

Blir jo ikke lurt. Bare sjekk prisen og menyen så står cl innholdet der. Kan ikke skjønne  reaksjonene 🤦🏽‍♀️

Anonymkode: b82d5...788

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

At noen går dit i heletatt er jo dumhet, dyrt OG dårlig

Anonymkode: 087c9...c96

• Liker 2
Skrevet

Ikke lurt, men jeg fikk kald mat og fikk fint beskjed fra servitøren om at "kjøkkenet er den veien". Måtte gå inn svingdøra til kjøkkenet og be dem varme maten selv 😂

Anonymkode: 4e673...c73

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke lurt, men jeg fikk kald mat og fikk fint beskjed fra servitøren om at "kjøkkenet er den veien". Måtte gå inn svingdøra til kjøkkenet og be dem varme maten selv 😂

Trenger kanskje ikke legge til at dette er sikkert 7-8 år siden, og siste gang jeg var der.

Skrevet

Kanonsted. Jævli god pizza og burger.

Anonymkode: 54808...9e2

• Nyttig 1
Skrevet

Nope. Full boikott der - dårilg og dyr mat OG at lederene der ikke lar sommerpatruljen  snakke med vikarene  der ang arbeidsforholdene.

• Liker 1
Skrevet

Aldri forstått at folk faktisk går til Egon etter eget ønske. Har kun vært der fordi de jeg er med, ønsker å dra dit. Maten er langt under gjennomsnittet. Du kan lage alt på menyen selv hjemme, men mye bedre. Prisene er styggstive i forhold til kvaliteten. 

Anonymkode: 443f8...f66

• Liker 2
Skrevet

Forstår ikke hvorfor dette er å bli lurt? Er jo kjekt at barnemenyen er billigere en voksenmenyen? Alternativet hadde vel vært at barnebrusen var mindre? Hadde du vært fornøyd da?

Anonymkode: 31834...001

• Liker 4
Skrevet

I det øyeblikket man bestiller på Egon har man per definisjon blitt lurt. Det ligger alltid et bedre sted i nærheten.

• Liker 2
Skrevet

Jeg går gjerne på Egon, jeg. Liker maten også. Merkelig at det nesten alltid er mye folk der hvis det er så elendig? Man vet vel også selv hva man har bestilt og hva det koster, så lurt blir man vel ikke mer på Egon enn andre steder? 

Anonymkode: a4977...aa7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Blir jo ikke lurt. Bare sjekk prisen og menyen så står cl innholdet der. Kan ikke skjønne  reaksjonene 🤦🏽‍♀️

Anonymkode: b82d5...788

Ble jo lurt når bestilte banansplitt, BETALTE for banansplitt (som er dyrere enn bare iskuler) og ikke fikk det jeg betalte for. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Leste artikkelen til tv2  om de som bestilte brus på barnemenyen og fikk like stor brus som den voksne som bestilte «liten» brus men til annen pris…  

Selv bestilte vi banansplitt til barnet. De serverte fire kuler is, med sjokoladesaus på, men hadde ikke banan fordi de «var tom for banan», (selv om de har matbutikk ti meter unna) og jeg betalte for banansplit selv om det ikke ble det jeg betalte for… Elendig service.

Btw, De ble ikke lurt, det er en rabatt som gis til barn og ikke til voksne. Det blir som å klage over at når man kjøper ordinær billett på bussen så blir man lurt, fordi studenter får samme billett til annen pris. Studenter (og barn, honnør m.m) får rabatt på bussen, på samme måte som at barn får rabatt i restaurant. Det er ikke å bli lurt.

I for eksempel USA så der står der gjerne på menyen hvilken alder det gjelder opp til. Fordi amerikanere må ha det inn med teskje hvem som går under definisjonen "barn". Jeg har aldri sett at det har stått alder i Norge, men så har jeg ikke vært på så mange spisesteder i Norge.  

Du kunne ha stått på ditt og bedt om rabatt på maten din, eller valgt noe annet. Personlig så hadde jeg ikke hengt meg opp i at banansplitt ble til is i stede. 

Anonymkode: 443f8...f66

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg går gjerne på Egon, jeg. Liker maten også. Merkelig at det nesten alltid er mye folk der hvis det er så elendig? Man vet vel også selv hva man har bestilt og hva det koster, så lurt blir man vel ikke mer på Egon enn andre steder? 

Anonymkode: a4977...aa7

Fordi de fleste nordmenn har elendige matvaner, null matkultur i Norge. Hvorfor går McDonals/Burger King bra...eller søppelsteder generelt.

Vi læres opp til dårlig kosthold i Norge, tragisk. Så gode råvarer som vi har.

• Liker 3
Skrevet

410kr for en entrecote leser jeg, tenk så mange andre steder man bruke den summen. Rivoli for eks(Oslo)...det ar 435kr for entrecote ser jeg. Vanskelig valg da?? Nei!!! :) 

Le benjamin har du også....

• Liker 3
Skrevet

Husker jeg brukte å dra på Egon når de fortsatt hadde heliumballonger, men det er det dessverre dårlig med nå. Maten har aldri vært noe spesielt å skryte av.

Anonymkode: 951f5...052

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...