Gå til innhold

Forelsket i noen som er 20 år eldre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kjent med en mann som er ca 20 år eldre enn meg. Vi delte mange fine opplevelser, men jeg var klar på at jeg ikke ønsket noe romantisk. Aldri har jeg kommet over en så snill, kjærlig, omtenksom mann. Derfor begynner jeg å lure på om det er dumt av meg å la alderen stå i veien? Noen med erfaringer her?

Anonymkode: b5757...40c

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare pass på at han ikke forandrer seg. Jeg traff også en 20 år eldre mann og kunne ikke tro hvor heldig jeg var, og at ingen hadde kapra denne mannen? Etter ca 3 mnd hvor jeg ble dødlig forelska, forandret denne omtenksomme drømmemannen seg til en negativ, aggressiv, kjeftende fyr som kun så feil med meg, ble sur og sint for ingenting, rett og slett et trassig spedbarn. 

Anonymkode: 020fe...434

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Følg hjertet, ikke bry deg om hva andre mener. (Det vil komme mange svar her om at han er for gammel, rødt flagg osv osv, ikke la slike bestemme over dere)

Anonymkode: 156ec...901

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Så lenge dere er glade i hverandre, og har det flott sammen, så ser jeg egentlig ikke noe "problem" med dette.  

Anonymkode: 2d407...8f5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ble kjent med en mann som er ca 20 år eldre enn meg. Vi delte mange fine opplevelser, men jeg var klar på at jeg ikke ønsket noe romantisk. Aldri har jeg kommet over en så snill, kjærlig, omtenksom mann. Derfor begynner jeg å lure på om det er dumt av meg å la alderen stå i veien? Noen med erfaringer her?

Men er du ala 18 og han 38 eller du i 30årene og han i 50? Hva snakker vi her? 

Skrevet

Det går over. Det går over. Det går over.

Du må virkelig ikke finne på å få deg en 20 år eldre kjæreste. Det er lov å bruke hodet!

Anonymkode: 99536...a4f

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Har også lyst å si følg hjertet, det værste som kan skje er jo ser at det ikke fungerer.

Jeg er forelsket i en mann som er 17 år eldre. Det har noen utfordringer, vi har ulikt tempo og ulike behov i livet. Men hadde vi ikke forsøkt hadde vi heller aldri fått et svar på om det kunne bli oss eller ikke. 

Jeg var forberedt på at alle rundt kom til å lære dette med alder etter hvert, når de så vi var gode for hverandre. Den biten bekymret jeg meg aldri for. 

Anonymkode: 62911...31d

Skrevet

Har en venninne som var gift med en 30 år eldre mann. Hun var 30 og han 60 år da de giftet seg. De fikk en flott datter. Ekteskapet varte til han døde da han var nærmere 90 år. 

Anonymkode: 49037...1ca

• Liker 3
  • Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men er du ala 18 og han 38 eller du i 30årene og han i 50? Hva snakker vi her? 

20- og 40-årene

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har også lyst å si følg hjertet, det værste som kan skje er jo ser at det ikke fungerer.

Jeg er forelsket i en mann som er 17 år eldre. Det har noen utfordringer, vi har ulikt tempo og ulike behov i livet. Men hadde vi ikke forsøkt hadde vi heller aldri fått et svar på om det kunne bli oss eller ikke. 

Jeg var forberedt på at alle rundt kom til å lære dette med alder etter hvert, når de så vi var gode for hverandre. Den biten bekymret jeg meg aldri for. 

Anonymkode: 62911...31d

Ja... Vi har kjent hverandre i snart to år, og det siste halvåret har jeg tatt en del avstand. Men savner han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har en venninne som var gift med en 30 år eldre mann. Hun var 30 og han 60 år da de giftet seg. De fikk en flott datter. Ekteskapet varte til han døde da han var nærmere 90 år. 

Anonymkode: 49037...1ca

Det høres ut som et mareritt. 

Anonymkode: 99536...a4f

• Nyttig 7
Skrevet

Da har han jobbet godt for å få deg forelsket. Du merker fort når han slutter å jobbe for å få deg. Men da er du låst likevel. Lykke til!

Anonymkode: 85dc8...db9

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

20- og 40-årene

Hvis dere vil de samme tingene i livet, barn og slikt, og er enige om hvordan gjøre det, så prøv og se. Men 20 år er en del, han vil være i 60årene og muligens i varierende form mens du enda er ung i dine 40år. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis han er i god form, lever fornuftig, så er det liten sjanse for at han legger til seg uvaner i den alderen. Det kan godt gå helt fint med en slik aldersforskjell. Eldre menn er ikke bare eldre menn, de kan være veldig forskjellige på alle måter, som alle andre.

Anonymkode: 9edf3...cfb

• Liker 1
Skrevet

Kusina mi har vært sammen med mannen sin i 15 år ca, han er 18 år eldre… Hun måtte tåle litt spøking i begynnelsen, men nå tror jeg ikke noen tenker over dette lenger. Du må se dette ann selv, Ts 😊

Anonymkode: 784d7...17b

• Liker 3
Skrevet

Komplett galskap å slå seg sammen med en så mye eldre mann. Du kaster bort verdifull tid i DITT liv, og selvfølgelig muligheten for å finne en flott mann i passe alder.

Anonymkode: 524db...ba9

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg er i 40-årene og kunne ikke tenke meg en mann i 60-årene. Det er da alderen virkelig merkes. 

Anonymkode: 5eabc...134

• Liker 9
Skrevet (endret)

Hvorfor hadde du sex med han om du kan utvikle følelser? Logisk brist, men du må bare gjøre det beste ut av situasjonen nå. Ta deg noen minutter og fjern følelsene. Det kan skje den beste EN gang i livet. Nå har du lært.

Endret av Majer
  • Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Komplett galskap å slå seg sammen med en så mye eldre mann. Du kaster bort verdifull tid i DITT liv, og selvfølgelig muligheten for å finne en flott mann i passe alder.

Anonymkode: 524db...ba9

Hun vil ikke ha det.

Anonymkode: 3adff...9a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun vil ikke ha det.

Anonymkode: 3adff...9a6

Jo, det er jo derfor jeg valgte å ikke satse med denne mannen. Dog har jeg ikke møtt noen i min egen alder.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...