Gå til innhold

Tror mannen kanskje er utro med en kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er akkurat nygift, kommet hjem fra bryllupsreise og er ganske fortvilet. Jeg møtte mannen for mange år siden og vi ble raskt et par, vi har kjempegod kjemi og han så skikkelig bra ut(det gjør han fortsatt). I starten av forholdet hadde vi masse sex og det var kjempebra,.men han ville alltid prøve nye ting.

Han spurte meg på på bursdagsfest vi hadde hjemme en gang om vi kunne ta med ballonger inn på soverommet. Jeg skjønte ikke helt hvorfor og sa nei. Dette gjentok seg ved flere anledninger og jeg oppdaget at han oppførte seg annerledes noe det var ballonger i nærheten.

En dag gikk jeg inn på badet vårt og der satt han plutselig og onanerte på do! Han skvatt, mistet mobilen sin og der så jeg at han så på en video av noen damer som blåste opp ballonger mens de var nakne. Jeg ble skamfull og gikk ut. 

Vi snakket om det etterpå, og ja, han har en fetisj for ballonger og damer. Han har aldri sagt noe om dette til noen, og det ble mellom oss. Han spurte om vi kunne prøve en gang, og jeg sa at det kunne vi kanskje.

Jeg hadde ingen planer om å noen gang ta med ballonger inn på soverommet, men ville ikke avvise han blankt . Dette ble tatt opp noen ganger de neste månedene og årene, men så plutselig virker det som om han "ga opp"? Jeg hørte hvertfall ikke noe mer. Det er noen år siden det stoppet .

Ellers har vi hatt et bra forhold og i sommer giftet vi oss. Problemet er:

Noe vi kom hjem fra bryllupsreise så var hele leiligheten vår dekket av ballonger! Og på døra sto det en lapp: "Her kan dere to nygifte virkelig kose dere💥🎈😘" Dette var kollegaene av mannen min sitt verk(han jobber stort sett bare med unge kvinner). Jeg hadd nesten glemt hele ballongfetisj-greia inn til nå. Jeg kom brått på det og spurte han om han hadde sagt noe om det til noen av de han jobber med. Da ble han rød i fjeset og sa at han ikke har sagt noe.

Hva tror dere, har han noen på si på jobb? Jeg lurer siden han det så brått stoppet med ballongmasingen for noen år siden(samme kollegaer da som må) og nå kommer dette opp.

Anonymkode: 91216...cbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Særlig.

Anonymkode: 6b258...199

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i all verden kunne du ikke blitt med på ballongleken med én gang? Hadde vel ikke vært noe stort offer. Uansett, han har sikkert snakket i fylla på en firmafest eller noee, og nå har de det litt morsomt med han. Sikkert ikke mer alvorlig enn det 😊

Anonymkode: 4c39b...643

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hei. Jeg er akkurat nygift, kommet hjem fra bryllupsreise og er ganske fortvilet. Jeg møtte mannen for mange år siden og vi ble raskt et par, vi har kjempegod kjemi og han så skikkelig bra ut(det gjør han fortsatt). I starten av forholdet hadde vi masse sex og det var kjempebra,.men han ville alltid prøve nye ting.

Han spurte meg på på bursdagsfest vi hadde hjemme en gang om vi kunne ta med ballonger inn på soverommet. Jeg skjønte ikke helt hvorfor og sa nei. Dette gjentok seg ved flere anledninger og jeg oppdaget at han oppførte seg annerledes noe det var ballonger i nærheten.

En dag gikk jeg inn på badet vårt og der satt han plutselig og onanerte på do! Han skvatt, mistet mobilen sin og der så jeg at han så på en video av noen damer som blåste opp ballonger mens de var nakne. Jeg ble skamfull og gikk ut. 

Vi snakket om det etterpå, og ja, han har en fetisj for ballonger og damer. Han har aldri sagt noe om dette til noen, og det ble mellom oss. Han spurte om vi kunne prøve en gang, og jeg sa at det kunne vi kanskje.

Jeg hadde ingen planer om å noen gang ta med ballonger inn på soverommet, men ville ikke avvise han blankt . Dette ble tatt opp noen ganger de neste månedene og årene, men så plutselig virker det som om han "ga opp"? Jeg hørte hvertfall ikke noe mer. Det er noen år siden det stoppet .

Ellers har vi hatt et bra forhold og i sommer giftet vi oss. Problemet er:

Noe vi kom hjem fra bryllupsreise så var hele leiligheten vår dekket av ballonger! Og på døra sto det en lapp: "Her kan dere to nygifte virkelig kose dere💥🎈😘" Dette var kollegaene av mannen min sitt verk(han jobber stort sett bare med unge kvinner). Jeg hadd nesten glemt hele ballongfetisj-greia inn til nå. Jeg kom brått på det og spurte han om han hadde sagt noe om det til noen av de han jobber med. Da ble han rød i fjeset og sa at han ikke har sagt noe.

Hva tror dere, har han noen på si på jobb? Jeg lurer siden han det så brått stoppet med ballongmasingen for noen år siden(samme kollegaer da som må) og nå kommer dette opp.

Hvordan har de kommet inn? 

Anonymkode: f9f94...982

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Var han alene i huset deres rett før dere dro på reise? Kan han ha ordnet ballongene selv og bruker kollegaer som unnskyldning?

Uansett, ballonger er jo ganske uskyldig. Hvorfor ikke bare blåse opp noen ballonger hvis han setter stor pris på det?

Anonymkode: df95b...3a0

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du tok ordene ut av min munn.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor i all verden kunne du ikke blitt med på ballongleken med én gang? Hadde vel ikke vært noe stort offer. Uansett, han har sikkert snakket i fylla på en firmafest eller noee, og nå har de det litt morsomt med han. Sikkert ikke mer alvorlig enn det 😊

Anonymkode: 4c39b...643

Personlig så syns jeg det er for rart. Jeg forbinder ballonger med barneselskaper og barn, og da blir det helt feil for meg å bruke de ingen seksuell sammenheng.

Jeg ser jo i etterkant at jeg kanskje burde prøvd det,.men jeg får meg bare ikke til å gjøre det, og det har jeg sagt tydelig i fra. 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vi la igjen nøkkelen hos en av kollegaene hans for å ta inn post, vanne planter osv.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var han alene i huset deres rett før dere dro på reise? Kan han ha ordnet ballongene selv og bruker kollegaer som unnskyldning?

Uansett, ballonger er jo ganske uskyldig. Hvorfor ikke bare blåse opp noen ballonger hvis han setter stor pris på det?

Anonymkode: df95b...3a0

Nei, vi dro sammen, så dette er kollegaenes verk. Jeg har også sendt melding til ei av de han jobber med og hun bekrefter at det var de.

Jeg har svart på det over her. Jeg vil egentlig ikke være nær ballonger når han er i nærheten, siden jeg vet at han liker å se at jeg blåser ballonger.

Jeg kan godt gjøre det på jobb eller i sammenhenger der han ikke er med, men jeg føler det blir feil når han er til stede.

Skrevet

Dette tror jeg ingenting på…begynn å jobb ts 

Anonymkode: 9985d...d06

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Blås opp en ballong og ri en dildo ognhild kjeft! 

Anonymkode: 93b4a...9e5

Skrevet

Så da er det ikke bare du som vet om ballongene?

Anonymkode: 4b80e...d03

Skrevet

Hihi, den her er gammel og har blitt kjørt her på KG før 🙊😅

Anonymkode: 1d856...526

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så da er det ikke bare du som vet om ballongene?

Anonymkode: 4b80e...d03

Det er det jeg er redd for, samtidig som han har sluttet å mase så kanskje han får utløp for fetisjen sin en annen plass?

Skrevet

Hold ut, folkens! Snart er det slutt på ferien og ungene begynner på skolen igjen!

Anonymkode: 55cdc...2b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Dette tror jeg ingenting på…begynn å jobb ts 

Anonymkode: 9985d...d06

Jeg har fortsatt en uke ferie, så det går fint😊

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hold ut, folkens! Snart er det slutt på ferien og ungene begynner på skolen igjen!

Anonymkode: 55cdc...2b3

Ingen unger her i huset. Bortsett fra en barnslig mann.

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hihi, den her er gammel og har blitt kjørt her på KG før 🙊😅

Anonymkode: 1d856...526

Hvor har denne blitt kjørt før? Er det noe jeg burde vite om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...