lil Skrevet 18. januar 2006 #1 Del Skrevet 18. januar 2006 Jaa.... noen som vet? Jeg er klar over at dette nok ikke er helt korrekt plassert, men jeg antar at flere her inne vet hvor det er:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #2 Del Skrevet 18. januar 2006 Åbo er det svenske navnet på den finske byen Turku. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #3 Del Skrevet 18. januar 2006 Mummidalen ligger nokså sentralt i Nådendal, som er en havneby 16 km fra Turku/Åbo (som jo er hhv finsk og svensk navn på samme by). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #4 Del Skrevet 18. januar 2006 Link til et kart anyone??? Jeg finner ikke et oversiktskart noensteds. Både jeg og ungene digger mummi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. januar 2006 #5 Del Skrevet 18. januar 2006 Kommer du fra Tromsø er det kanskje greiest å kjøre via Sverige og Finland? Ellers går det ferge fra Stockholmsområdet til Turku/Åbo, og de selger noen greie pakketurer med ferge, billett til parken og vovernattinger på Spahotellet som ligger ved parken. Ellers flyr Blue1 (et selskap i SAS-konsernet)eller Air Botnia til Turku/Åbo som ligger noen mil unna Nådendal/Naantali. Litt vrient å forklare, men stedet ligger i det sydvestre hjørnet av Finland. På denne siden finner du link til både Finlandskart og Mummidalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixi_ Skrevet 28. januar 2006 #6 Del Skrevet 28. januar 2006 Her er endel info om Mummiverden. Utrolig koselig sted å dra med unger. Anbefaler dere å bo på Spa Hotel Nådendal. http://www.silja.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. januar 2006 #7 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har vel hørt at det ikke er så stas der for litt større unger, det er kun for de ganske små. Vet det har vært tråder om det her på forumet før, har du prøvd å søke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå