AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1 Skrevet 14. august 2023 Jeg lurer på om det er noen andre som har det, og hvordan det har utviklet seg hos deg. Jeg har lenge gått rundt med kinklignende følelse I nakken og sliten følelse I øvre del av ryggen. Det som gjorde at jeg til slutt ønsket MR var at jeg fikk så vondt om natten, fant ikke noen god stilling å ligge i. MR viste skivebukning i nakken. Da fikk jeg sterke smertestillende, og begynte med øvelser. Nå har det gått 5 uker. Jeg har tatt øvelsene, gått turer og smertestillende har hjulpet meg til å sove om natten helt til denne siste uka. Den siste uka har jeg våknet etter 3-4 timer av smerter, jeg har doblet dosen av de sterke smertestillende, men det hjelper ikke. Jeg får ikke sove mer enn noen få timer. Forrige natt tok jeg to paralgin forte som ikke hjalp. Jeg dro på legevakten og fikk en sprøyte med smertestillende som heller ikke hjalp. Jeg sovnet til slutt, og sov faktisk i 7 timer. Det er mer enn jeg har klart før den siste uka. I natt har jeg ikke sovet, da smertene bare virker tiltagende. Jeg skal til legen i morgen. Er dette vanlig ved skivebukning I nakken? Jeg begynner å bli litt bekymret. Må tilføye at jeg antageligvis fikk litt feil øvelse av fysioterapeuten, har byttet fysioterapeut nå. Jeg har også vært en uke på jobb med tunge løft I løpet av de 5 ukene. Anonymkode: 57f78...66e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #2 Skrevet 14. august 2023 Har også skivebukning i nakken men også ødelagte stabiliserende leddbånd fra nakke til kraniet pga kollisjon. Har ikke så mye sterke smerter i nakken, men mye låsninger og smerter i skuldre, armer og korsrygg som henger sammen med ødelagt nakke. Anonymkode: dee87...286
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #3 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har også skivebukning i nakken men også ødelagte stabiliserende leddbånd fra nakke til kraniet pga kollisjon. Har ikke så mye sterke smerter i nakken, men mye låsninger og smerter i skuldre, armer og korsrygg som henger sammen med ødelagt nakke. Anonymkode: dee87...286 Huff det hørtes heller ikke godt ut. Anonymkode: 57f78...66e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå