AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Jeg skal på ett hundekurs 2,5 timer kjørevei hver vei i tre dager. Hadde dere da kjørt frem og tilbake hver dag. Eller bare funnet ett sted for å telte i skogen? Skal ha med hunder. Jeg er ikke kjent i skogen der men vet dere hvor jeg finner en parkeringsplass for å telte i skogen? Kanskje det finnes på nettet? Jeg synes 5 timer kjøring hver dag er litt for mye. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: c8023...dab
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 Spør de som arrangerer kurset. Anonymkode: 477a4...051
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #3 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Spør de som arrangerer kurset. Anonymkode: 477a4...051 Men de er ikke kjent der. Anonymkode: c8023...dab
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #4 Skrevet 14. august 2023 Hvis du skriver hvor det er blir det lettere å gi deg svar på områder. Men sånn generelt kommer du langt med å bruke Google Maps. Se etter skogen (altså utmark), finn en parkeringsplass og se etter egnede teltplasser. Områder som er populære for utfart, tur etc, kan ha (ute)do eller vann. Å telte nær vann er uansett gjerne praktisk for å kunne ta et bad. Google allemannsretten og telt. Det finnes også endel sider som tipser deg om konkrete teltplasser, facebookgrupper etc, husk bare at det er maks to døgn samme sted så kanskje du bør flytte deg underveis (hvis ikke du uansett tenker å pakke med hver dag) Og enig i at kjøringen er for lang Anonymkode: 0495a...be9 1
Månestråla Skrevet 15. august 2023 #7 Skrevet 15. august 2023 Hadde prøvd å finne en hytte feks. Eller Airbnb. Litt dumt med telt i 3 dager når der ikke er vann, do, dusj, og evt regn.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #8 Skrevet 16. august 2023 Jeg hadde i hvert fall ikke kjørt fram og tilbake i tre dager! Sjekk værmeldingen, og om det er skog omkring, finner du nesten helt sikkert en fin plass eller flere egnede plasser til telt. Vann til drikke, kjøp 5 liters kanne. Dersom du finner et sted med vann eller bekk i nærheten, har du jo vaskemulighet. Og dersom du telter i skogen langt fra bebyggelse finner du sikkert lett et sted å gå på do også. Anonymkode: 7722a...3d6
Rhodiola Skrevet 16. august 2023 #9 Skrevet 16. august 2023 Tråden er flyttet fra Generell debatt. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå