Gå til innhold

Fyren bruker bukser ment for damer, noe spesielt eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg har da møtt en fyr noen ganger nå og vi har funnet en fin tone. Altså mer enn bare en vennskapelig tone. Skal prøve å gjøre denne kort. Nå i helgen oppdaget jeg noe litt spesielt. Denne fyren bruker altså bukser som egentlig er ment for damer. Det var bare tilfeldig at jeg så at den ene buksa på badet hans var fra Gina. Jeg spurte han da om dette og han forklarte meg at bukser ment for damer passet han bedre. Han hadde tydeligvis både jeans, dressbukser og andre penbukser egentlig ment for damer. Synes dette hørtes rart ut. Har aldri vært borti dette før, så jeg rådførte meg med en venninne. Hun sa hun hadde tatt dette som et stort rødt flagg og bare dumpet han. Fordi hun sa det kunne indikere at han også likte å bruke andre dameklær, og at dette ikke er vanlig blant menn uansett.

Nå er jeg litt sånn usikker på hva jeg skal gjøre. Hadde dere andre brydd dere om noe sånt?

Anonymkode: ae20c...15e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en merkelig fyr du har rotet deg borti TS. Dette virker litt creepy i mine øyne, og har heller aldri hørt om dette. Hadde nok sagt takk og farvel selv i alle fall

Anonymkode: 7e977...940

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kommer an på…

Begynte å tenke: hva tenker en mann om en dame bruker herreklær?

Anonymkode: 61fc4...9c0

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor skulle dette være et problem?

Anonymkode: fd261...8f0

• Liker 16
Skrevet

Jeez Louise.. venninna di er jammen kjapp i avtrekkeren om ikke andre steder. Som mann som selv er litt bredere over hoftene enn den avskårne to tom-fire fasongen så har jeg ingen problem med å skjønne han. Spesielt ikke etter å ha lånt bukser av samboer. Passform har mye med komfort å gjøre. Men det betyr ikke at jeg går med dameundertøy. 

Og, i 2023, er vi virkelig mer opptatt av at ulike plagg er definert for ulike kjønn, eller skal vi heller la folk kle seg i det de vil og føler seg vel i, og når det kommer til dating heller bry oss om personen enn klær man ikke hadde ofret en tanke før man oppdaget hvor de var kjøpt?

Anonymkode: 79e7b...892

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg hadde syntes det var merkelig - for jeg kjøper nesten bare herrebukser selv. Damebukser er bare skuffende. Lommene rommet knapt en lypsyl om de i det hele tatt er ekte, størrelsene er lotto, og det kommer hull i skrittet selv om lårene mine knapt rører hverandre. Herrebukser finnes i skikkelig slim fit om dagene, og mange ser akkurat ut som damebukser. Og jeg kan nesten stappe en bærbar pc i lommene. At en mann frivillig velger bort dette skjønner jeg ingenting av!

Men et rødt flagg er det selvsagt (!!!!) ikke. Og jeg synes nå jeg hver dag ser unge menn med dinglende øredobber og vet ikke hva.

Anonymkode: e1d2c...8d1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

finnes i skikkelig slim fit om dagene, og mange ser akkurat ut som damebukser. Og jeg kan nesten stappe en bærbar pc i lommene

Lommer til folket 😂 Selv kan jeg ikke fordra å ha for mye i bukselommene, alt havner i jakka i stedet for. Og jo da, herrebukser har blitt bedre, og større utvalg siste 15-20 år. Heldigvis.

Kanskje TS rett og slett kan ta med seg daten sin på shopping og agere motekonsulent. Kanskje han også ikke har noe i mot litt fornyelse, om det følger med noen kompliment og smått begjærlig blikk. 

Anonymkode: 79e7b...892

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde syntes det var merkelig - for jeg kjøper nesten bare herrebukser selv. Damebukser er bare skuffende. Lommene rommet knapt en lypsyl om de i det hele tatt er ekte, størrelsene er lotto, og det kommer hull i skrittet selv om lårene mine knapt rører hverandre. Herrebukser finnes i skikkelig slim fit om dagene, og mange ser akkurat ut som damebukser. Og jeg kan nesten stappe en bærbar pc i lommene. At en mann frivillig velger bort dette skjønner jeg ingenting av!

Men et rødt flagg er det selvsagt (!!!!) ikke. Og jeg synes nå jeg hver dag ser unge menn med dinglende øredobber og vet ikke hva.

Anonymkode: e1d2c...8d1

Er det ikke laget større plass til penis i herrebukser? Det kan ikke se bra ut på damer? :klo:

Anonymkode: b1058...2d8

• Nyttig 4
Skrevet

Hvis du ikke så at dette var damebukser mens han hadde dem på seg, betyr vel det at de satt bra på ham da og da har han jo et poeng.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Min datter må kjøpe herre bukser, nettopp pga det samme som daten din forteller. 
Med mindre du ikke finner kjoler og dameundertøy og annet rundt om i huset så hadde jeg ikke brydd meg så veldig. Mest sannsynlig hadde jeg ikke lagt merke til den detaljane heller. 

Anonymkode: 2467b...e1f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min datter må kjøpe herre bukser, nettopp pga det samme som daten din forteller. 
Med mindre du ikke finner kjoler og dameundertøy og annet rundt om i huset så hadde jeg ikke brydd meg så veldig. Mest sannsynlig hadde jeg ikke lagt merke til den detaljane heller. 

Anonymkode: 2467b...e1f

Men hvordan passer buksene nedentil? De er jo laget større der for å gi plass til penisen og pungen.. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Men hvordan passer buksene nedentil? De er jo laget større der for å gi plass til penisen og pungen.. 

Nå er det jo bukser som er unisex og, levis har jo mange bukser som er til begge kjønn. Og ser på de få jeansene min tenåringssønn har, så er det ikke god plass til penis. Han vil helst bare bruke joggebukser. 

Anonymkode: f3a00...ac1

• Liker 3
Skrevet

For meg hadde det vært en deal breaker, det får du bestemme selv. Jeg liker mandige menn, og en mandig mann ville ikke brukt damebukse. 

Var en fyr som ville be meg ut på date en gang, med en så kalt "man purse". Jeg sa nei, andre ville sagt ja. Jeg tenker man har lov til å ikke ville være med noen for hvilken som helst grunn, men hvor mer "kresen" man er hvor vanskeligere er det så klart å finne noen.

Om du synes tanken på at han bruker damebukser er rar og at du ikke vil date han, så er det helt greit selv om Klara og Guri oppi her mener du er trangsynt og han kan få kle seg i hva han vil (ja, men ts kan date hvem hun vil også). Om du er ok med det og fremdeles vil date han, så betyr det ikke noe om venninnen din ikke ville ha date ham.

Anonymkode: f746d...384

• Nyttig 2
Skrevet

At folk synes noe sånn ikke er innafor, forteller meg at det er mange sneversynte og trangsynte mennesker der ut i verden. Vil du være en av de TS? Vi heier frem at alle kan være glade i den de vil, men kler de seg i noe som helst utenfor normen kan man ikke være glad i dem. Vil du være det mennesket? Som dumper noen du liker fordi han han stilsans og tør å tenke utenfor boksen, som så mange tydeligvis ikke gjør? 

Vi har tydeligvis ikke kommet langt her i Norge.

Anonymkode: 83ccc...b19

• Liker 7
Skrevet

Han har bare en større ræv, så dame bukser passer bedre. Klart en skreddersydd bukse for herre ville vært bedre, men hvem har råd til det på alle klærne. Hint om Dressmann xl, der finner han kanskje herrer busker som passer.

Anonymkode: 0d192...aeb

• Liker 2
Skrevet

Dette er noe som ikke er normalt. En mann i Gina-bukse, nei her har du med en som liker å kle seg ut som dame. Du trenger ikke bli overrasket om du finner ut at han noen ganger går ut i mer tydelige kvinneklær. Jeg som mann som heller ikke har standard kroppsfasong ville aldri brukt en damebukse - aldri i verden! Man finner alltids en bukse, og kan legge opp bena om nødvendig. Men kjøpe en damebukse - det gjør kun en som liker å kle seg i kvinneklær.

Hvis du kan leve med en mann som liker å være kvinne, da fortsetter du dette bekjentskapet. Hvis ikke - løp!

Anonymkode: 0ace2...5a1

• Nyttig 2
Skrevet

Hvordan er han ellers da ts? Om du ser bort i fra at han bruker bukser som er ment for damer? 

Anonymkode: 93dfb...53f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han har bare en større ræv, så dame bukser passer bedre. Klart en skreddersydd bukse for herre ville vært bedre, men hvem har råd til det på alle klærne. Hint om Dressmann xl, der finner han kanskje herrer busker som passer.

Du trenger ikke gå i dameklær av den grunn, finnes nok av bukser. Kanskje må man bare legge opp buksebena, men du går ikke i Gina. Da er man cross-dresser.

Cross-dressing eller transing er det å presentere seg i et annet kjønnsuttrykk enn det man vanligivs har. Dette kan for eksempel være menn som tar på seg kjole og sminke.

Anonymkode: 0ace2...5a1

Skrevet

.. Men "boyfriend"-stil for damer er det ingen som bryr seg om.

Anonymkode: eedb4...186

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette er da veldig vanlig der jeg vokste opp... ingen var trans eller homo av den grunn. 

De har jo en helt eget navn på guttebukser for damer BOYFRIEND

Anonymkode: 639df...1a8

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...