AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Jeg skulle gjerne ha hatt henne på overnatting hos meg. Men jeg jobber til 22-23 og må opp klokken 6 for å starte arbeidsdagen min, og jobber som regel helger også. Dette er hun veldig klar over, men jeg tror hun forventer at jeg bare tar fri eventuelt at hun kan sove hos meg og dra når hun skal dra. Føler meg skikkelig slem og lurer på hvordan jeg kan si ifra på en hyggelig måte at det blir vanskelig med overnatting. Hva jeg jobber med er ikke så viktig. Vet at noen kommer til å spørre om det Anonymkode: b623b...05b 1
Kaisamaia Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skulle gjerne ha hatt henne på overnatting hos meg. Men jeg jobber til 22-23 og må opp klokken 6 for å starte arbeidsdagen min, og jobber som regel helger også. Dette er hun veldig klar over, men jeg tror hun forventer at jeg bare tar fri eventuelt at hun kan sove hos meg og dra når hun skal dra. Føler meg skikkelig slem og lurer på hvordan jeg kan si ifra på en hyggelig måte at det blir vanskelig med overnatting. Hva jeg jobber med er ikke så viktig. Vet at noen kommer til å spørre om det Anonymkode: b623b...05b Jobber du hver dag? Og hvorfor kan hun ikke låse seg ut selv? Hvordan du kan si fra på en hyggelig måte, hmm, du må vel bare si det rett ut at det ikke passer pga. jobben din, men at du skal si fra en gang det passer? Hvis du har lyst til at hun skal gjøre det en gang da... Endret 13. august 2023 av Kaisamaia