*Anaïs* Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 Siste månedene har vært litt strevsomme (og kanskje litt usunne? ) og har merket at jeg har begynt å få en fin linje i pannen, smilerynker og noen fine linjer vedsiden av munnen . Er 21 år så det er litt tidlig for rynker... Drikker av og til i helger og røyker ikke. Trenger tips til en god krem . Gjerne øyekrem og. Fins det noen masker som er bra for å fjerne rynkene mine? Tips mottas med takk!!
Gjest gjest Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Bra at du spør om dette! Jeg har også begynt å få noen, og det er ALT for tidlig når man er 20 synes jeg.. Er det noen som har tips???????
Melon Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 Det er sikkert mangel på fuktighet. Sørg for å ha en god fuktighetskrem og fuktighetsmaske. Vet at mange er fornøyde med Biotherm. Selv er jeg veldig glad i Weleda. De har veldig god øyekrem. Ansiktskremer er også kjempegode. Lumene sin fuktighetsmaske for følsom hud er jeg veldig fornøyd med. Og husk å beskytte huden mot kulde og vind. De tørker ut huden.
*Anaïs* Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2006 Takk for tips! Hvor kjøpes Weleda og Lumene?
Melon Skrevet 20. januar 2006 #5 Skrevet 20. januar 2006 Weleda kan du kjøpe på helsekostbutikkene. Lumene selges i enkelte parfymerier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå