AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Jeg er en 20 år gammel jente som både gjennom barndommen og ungdomsårene mine har hatt en tendens til å forelske meg i en masse forskjellige voksne damer rundt meg. De jeg har forelsket meg i har vært lærere, leger og sjefen min. Det er selvfølgelig aldri en jevnaldret, likekjønnet og "likestilt" person jeg forelsket meg i - det er godt voksne kvinner i autoritetsposisjoner. Kvinner med kvaliteter jeg virkelig liker og ser opp til. Jeg har alltid pleid å fantasere om å bli sammen med dem, kysse dem, gifte meg med dem osv., men samtidig at de skulle trøste meg, klemme meg og være den voksne og dominante. Da jeg var yngre så tenkte jeg ikke så ufattelig mye over disse forelskelsene. Jeg bare tok det som det kom og nøt fantasiene og tilværelsene til disse damene. Nå, derimot, er jeg eldre - og jeg har lyst til at dette skal ta slutt. Nå er jeg altså på min femte voksen-dame-forelskelse og det føles bare så maktesløst og poengløst. Jeg kan jo ikke bli sammen med henne. Jeg har ikke hatt det beste forholdet til mamma. Hun er OK, men hun har møtt meg med utrolig lite forståelse og heller kjeftet og vært nedlatende i stedet for forståelsesfull og empatisk. Dette har skapt et arr i forholdet vårt. Dette er trolig hvorfor hjernen min hekter seg fast til visse damer rundt meg. Det er i alle fall det jeg tror. Jeg har så lyst til å ha evnen til å forelske meg i gutter rundt min alder. Årene går, og jeg føler et større press til å få meg en kjæreste. Jeg vil jo ha muligheten til få meg mann, barn og leve et normalt liv. Det vil jo være helt umulig med dette forelskelsesmønsteret mitt. Om jeg så er lesbisk da, så vil jeg i alle fall ha evnen til å forelske meg i en annen jevnaldret jente. Noen som har noen innspill til hvordan dette kan ta slutt? Anonymkode: 71ce7...428 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 Du kan ikke endre preferanser med vilje. Og du har god sjanse på eldre damer, særlig når du er 25+. Anonymkode: af059...261
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #3 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du kan ikke endre preferanser med vilje. Og du har god sjanse på eldre damer, særlig når du er 25+. Anonymkode: af059...261 Tja, det krever jo også at de damene liker damer, noe de færreste gjør. Anonymkode: 71ce7...428
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #4 Skrevet 14. august 2023 Kanskje du kan prøve samtaleterapi med det angående moren din. Du har kanskje noen vanskelige følelser som må arbeider i gjennom og løses opp. Det er jo ikke sikkert at du slutter å bli LESBISK, men kanskje du slutter å forelske deg i uoppnåelige, voksne kvinnfolk. Anonymkode: d2b3d...737 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #5 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tja, det krever jo også at de damene liker damer, noe de færreste gjør. Anonymkode: 71ce7...428 Nær 100 % av damene i lesbemiljø liker damer. Anonymkode: af059...261 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #6 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nær 100 % av damene i lesbemiljø liker damer. Anonymkode: af059...261 Haha nei sier du det😅 Anonymkode: 71ce7...428
Lorieen Skrevet 14. august 2023 #7 Skrevet 14. august 2023 Finn deg en god terapeut så du får snakket gjennom oppvekst-traumene dine. Når det er sagt så er det ikke feil å ha preferanser for eldre partnere, enten man er heterofil, bi eller homo. 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #8 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Haha nei sier du det😅 Anonymkode: 71ce7...428 Ja sier det. Det er veien ut av å forelske seg i damer som er null interessert tilbake 😉 Anonymkode: af059...261
Jeg-er-anonym Skrevet 14. august 2023 #9 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 0.12): Jeg er en 20 år gammel jente som både gjennom barndommen og ungdomsårene mine har hatt en tendens til å forelske meg i en masse forskjellige voksne damer rundt meg. De jeg har forelsket meg i har vært lærere, leger og sjefen min. Det er selvfølgelig aldri en jevnaldret, likekjønnet og "likestilt" person jeg forelsket meg i - det er godt voksne kvinner i autoritetsposisjoner. Kvinner med kvaliteter jeg virkelig liker og ser opp til. Jeg har alltid pleid å fantasere om å bli sammen med dem, kysse dem, gifte meg med dem osv., men samtidig at de skulle trøste meg, klemme meg og være den voksne og dominante. Da jeg var yngre så tenkte jeg ikke så ufattelig mye over disse forelskelsene. Jeg bare tok det som det kom og nøt fantasiene og tilværelsene til disse damene. Nå, derimot, er jeg eldre - og jeg har lyst til at dette skal ta slutt. Nå er jeg altså på min femte voksen-dame-forelskelse og det føles bare så maktesløst og poengløst. Jeg kan jo ikke bli sammen med henne. Jeg har ikke hatt det beste forholdet til mamma. Hun er OK, men hun har møtt meg med utrolig lite forståelse og heller kjeftet og vært nedlatende i stedet for forståelsesfull og empatisk. Dette har skapt et arr i forholdet vårt. Dette er trolig hvorfor hjernen min hekter seg fast til visse damer rundt meg. Det er i alle fall det jeg tror. Jeg har så lyst til å ha evnen til å forelske meg i gutter rundt min alder. Årene går, og jeg føler et større press til å få meg en kjæreste. Jeg vil jo ha muligheten til få meg mann, barn og leve et normalt liv. Det vil jo være helt umulig med dette forelskelsesmønsteret mitt. Om jeg så er lesbisk da, så vil jeg i alle fall ha evnen til å forelske meg i en annen jevnaldret jente. Noen som har noen innspill til hvordan dette kan ta slutt? Anonymkode: 71ce7...428 Kan jo også prøve å bli kjent med noen gutter? Gjerne ikke rush det, men bare bli kjent samtidig som du prøver å skyve de andre tankene litt vekk. Hvis det såkalte problemet ikke er noe stort tenker jeg det bør gå av seg selv, men bare tid vi vise. Lykke til☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #10 Skrevet 18. august 2023 Jeg-er-anonym skrev (På 15.8.2023 den 0.25): Kan jo også prøve å bli kjent med noen gutter? Gjerne ikke rush det, men bare bli kjent samtidig som du prøver å skyve de andre tankene litt vekk. Hvis det såkalte problemet ikke er noe stort tenker jeg det bør gå av seg selv, men bare tid vi vise. Lykke til☺️ Får prøve det Anonymkode: 71ce7...428
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå