Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å kjøpe flere ting på Tise. Absolutt alt har jeg lagt inn til prisen de skal ha, hører nada, så går budet ut. Varen er ikke solgt. Har lagt inn høyere pris, tiden løper ut, varen er ikke solgt, ingen respons. Er dette er fullstendig useriøst sted? Eller må man være 15 for å skjønne noen rare «koder» som er helt unormale ellers? Vet ikke om jeg gidder bruke mer tid på Tise. Så langt fremstår det totalt useriøst. 

Anonymkode: 00fd3...479

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri opplevd, har solgt og kjøpt mye på Tise

Anonymkode: f4282...a0c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.8.2023 den 23.11):

Har prøvd å kjøpe flere ting på Tise. Absolutt alt har jeg lagt inn til prisen de skal ha, hører nada, så går budet ut. Varen er ikke solgt. Har lagt inn høyere pris, tiden løper ut, varen er ikke solgt, ingen respons. Er dette er fullstendig useriøst sted? Eller må man være 15 for å skjønne noen rare «koder» som er helt unormale ellers? Vet ikke om jeg gidder bruke mer tid på Tise. Så langt fremstår det totalt useriøst. 

Det er folk som aldri kjøper av de som har sånne såkalte budrunder. Er man seriøs setter man en fast pris og svarer de som ønsker å kjøpe. Hopper glatt over alle annonser med «budrunde» både på Finn/Tise og FB. Mye rart.

Anonymkode: 8a50d...626

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.8.2023 den 23.11):

Har prøvd Tise flere ganger og opplevd akkurat det samme som deg. Om jeg fikk respons etter en dag eller to så var det med beskjed om at tingen var solgt. Var det ikke slik at pengene ble reservert med en gang man la inn et bud og? Så ikke nok med at selger ikke gidder svare, de er med på at penger blir holdt av på konto i tillegg. Jeg sletta appen og holder meg til finn, der jeg aldri har hatt problemer. 

Anonymkode: b16e4...034

• Liker 1
Skrevet

Lurer jeg også på. Jeg kjøpte et plagg av en influencer som ba meg vippse istedet. Nå er hun umulig å få tak i og plagget har hun heller ikke sendt. Jævla møkkakjærring🤬

Anonymkode: 31d13...906

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lurer jeg også på. Jeg kjøpte et plagg av en influencer som ba meg vippse istedet. Nå er hun umulig å få tak i og plagget har hun heller ikke sendt. Jævla møkkakjærring🤬

Oute?

Anonymkode: 09f24...a53

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

AB? 

Anonymkode: 8438a...41e

Skrevet

Selv har jeg bare opplevd seriøse. Handler mest barnetøy. Har både vippset dirkete og tatt det igjennom Tise. Ikke opplevd noe tull når noen selv har handlet fra meg igjennom Tise heller. Ser mange på Facebook gruppen opplever og bli lurt, men så høer man vel kanskje dem som opplever tull, og da kan det virke som at det er et stort problem, mens sannheten er at det er veldig få som opplever dette blant alle kjøp og salg. Men selv har jeg gått over til Finn fiks ferdig. Litt billigere en Tise, og nå har dem gått opp i pris på Tise i tilegg. Jeg liker at den som selger tingen får hele summen i tilegg. Ikke at Tise tar litt av begge og ting er dyrere fra Tise i tilegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er folk som aldri kjøper av de som har sånne såkalte budrunder. Er man seriøs setter man en fast pris og svarer de som ønsker å kjøpe. Hopper glatt over alle annonser med «budrunde» både på Finn/Tise og FB. Mye rart.

Anonymkode: 8a50d...626

Budrunde gidder ikke jeg heller, da får man sette en fastpris ferdig 

Skrevet

Sånne nettsider er sjansespill. Det gjelder både Finn, Tise, Facebook osv. 

Får du kjøpt er det flaks. Kommer varen er det flaks. Og er varen som annonsert er det flaks. 

Du skal ha ganske mye flaks som forbruker. Og kjøper du mer enn en ting, kanskje 10 ting. Så skal du ha så mye flaks at du like godt kan spille på lotto. 

Nei, jeg handler heller i butikker. 

Anonymkode: fcfc2...8e6

Skrevet

Har brukt Tise i årevis, er alltid problemfritt. Forholder meg kun til Vipps :) 

Anonymkode: e8d92...fc9

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Oute?

Anonymkode: 09f24...a53

Hmmm… frister veldig så ikke flere blir lurt.

Skrevet

Mange useriøse, men jeg har kjøpt mye der

Anonymkode: 16178...dbd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 19.55):

Har prøvd Tise flere ganger og opplevd akkurat det samme som deg. Om jeg fikk respons etter en dag eller to så var det med beskjed om at tingen var solgt. Var det ikke slik at pengene ble reservert med en gang man la inn et bud og? Så ikke nok med at selger ikke gidder svare, de er med på at penger blir holdt av på konto i tillegg. Jeg sletta appen og holder meg til finn, der jeg aldri har hatt problemer. 

Anonymkode: b16e4...034

Ja, de fryser også pengene. Og svarer de ikke er vel pengene fryst en uke eller noe slikt, til Tise avbryter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...