*Anaïs* Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 Tenker på å kjøpe stort av oppvaskmaskinpulver, tøymykner osv. Vet dere hvor man får kjøpt det? Helst i Bergensområdet...
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #3 Skrevet 18. januar 2006 (endret) Felleskjøpet har det aller meste av kvalitetsvarer som du får i dagligvarehandelen i stort. Prisen er også hyggelig. Felleskjøpet er også langt billigere enn dyrebutikker på for og utstyr til kjæledyr. Jeg betalte under halv pris for marsvin/kaninbur (identisk) i fjor. Når jeg kjøper flis betaler jeg det samme for en kubikkmeter kvalitetsflis på felleskjøpet som for en tokilos pose på dyrebutikken. Dette var en avsporing, men poenget er: Felleskjøpet har stort utvalg og hyggelige priser, og er slettes ikke bare for bønder. Endret 18. januar 2006 av Mimir
abelille Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Storcash på Danmarksplass har en del store kvantum. Er ikke alt som er billigere der, men det er mulig å se (vær obs på at prisen angis uten mva)
*Anaïs* Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2006 Takk for tips! Får finne ut om vi har Felleskjøpet i nærheten! :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå