AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Er det på fortidlig å pakke bort sommerkjolene? Eller kan en ha de litt til fremme før de satt på vent til neste sommer? Eller skal en finne noe som passer til tilbehør og se om en kan bruke de litt til... hva skulle det evt. bli? Jeg er litt i tvil om hva jeg skal gjøre....eller ikke gjøre.. Hva gjør du? Anonymkode: 26609...cea
skreppamedleppa Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 Meld over 22 grader 3 dager denne uken her jeg bor. 24 en av dagene. Da skal riktignok jeg ta en hel dagstur på fjellet så kjole er lite relevant men jeg har ikke tenkt å rydde vekk sommerkjoler ennda. Men de henger på rekke og rad i skapet sammen med høstkjoler og andre kjoler så det er ikke noe jeg sånn sett trenger å rydde vekk Men utsikt for å benytte de ennda noen dager vil jeg tro er der... 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 Venter litt, her på Østlandet er det meldt varmere vær snart. Anonymkode: ca32a...a34 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 Herbjeg bor blir det som regel godt og varmt o slutten av august og starten av septrmber. Da kan man fint bruke sommerljole. Anonymkode: 02a15...efd
Harlekin Skrevet 14. august 2023 #5 Skrevet 14. august 2023 Jeg tenker at man kan bruke sommerkjolene hele året, jeg! Bare med varmt tøy under, genser/cardigan over kjolen osv. Layering is key! 1 1
absinthia Skrevet 15. august 2023 #6 Skrevet 15. august 2023 (endret) Jeg bor i Nord-Norge og pakker dem ikke bort før i midten av september, det skjer ganske ofte at vi får noen « sommerdager» i begynnelsen av september. Et par av dem, kan fint brukes med strømpebukser og strikkegenser, så de får henge litt til Så er det på tide å ta frem høst/ vinterkjolene som jeg så smått har begynt å glede meg til å se igjen, fordi jeg pakket dem ned i mai. Endret 15. august 2023 av absinthia
Yodas Skrevet 15. august 2023 #7 Skrevet 15. august 2023 Nah, det er meldt 22 grader i morgen her hvor jeg bor, så jeg har håpet! 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #8 Skrevet 15. august 2023 Kommer an på hvor du bor. Her blir de fremme i ca to måneder til. Har vel egentlig ingen kjoler som kun er for sommeren, men jeg fryser for mye på vinteren til å bruke de, så da pakkes de vekk. Anonymkode: 7cf8c...c6b
Stina234 Skrevet 16. august 2023 #9 Skrevet 16. august 2023 Jeg ville ikke pakke bort sommerkjolene enda. 1
flusa Skrevet 18. august 2023 #10 Skrevet 18. august 2023 Kan du bruke de sammen med strømpebukse, kanskje? Og en cardigan over,syns jeg er kjempefint.
Gjest Refreng Skrevet 18. august 2023 #11 Skrevet 18. august 2023 Med mindre du fryser veldig lett ville jeg ventet. 2 hours ago, flusa said: Kan du bruke de sammen med strømpebukse, kanskje? Og en cardigan over,syns jeg er kjempefint. Dette gjør jeg også. Er mange måter man kan style sommerplagg om vinteren, for den saks skyld. Jeg har noen topper jeg bruker en lang tynnermet genser under for eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå