AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Kan man ta melatonin når man er alene med barn? Mtp om jeg våkner på natten hvis det skjer noe. De er 9 og 12 år. Klarer ikke finne noe om dette på nettet. Anonymkode: 7bd02...30b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan man ta melatonin når man er alene med barn? Mtp om jeg våkner på natten hvis det skjer noe. De er 9 og 12 år. Klarer ikke finne noe om dette på nettet. Anonymkode: 7bd02...30b Jeg våkner i hvert fall lett selv om jeg tar Melatonin. Hjelper meg mest bare med å sovne 🙂 Hvis du er redd for det kan du jo la vær å ta depot-varianten som skiller ut melatonin utover natten. Anonymkode: 7f5ea...d6e 1
Kalikalinka Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 Melatonin er et naturlig søvnhormon, ikke noe rusmiddel. Så lenge du ikke sover så tungt at du ikke våkner av brannalarmen etc, kan jeg ikke se problemet. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 Selvsagt, det er innsovningstabelett. Anonymkode: 63fcc...8ac
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #5 Skrevet 13. august 2023 Ja, melatonin er naturlig, og kan fint tas når du er alene med barna. Det hjelper deg å sovne, men holder deg ikke i søvn .. Anonymkode: 4c3c8...355
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #6 Skrevet 13. august 2023 Takk for svar. Tar halv dose bare for sikkerhetsskyld, og hvis jeg sovner av det så trenger jeg ikke øke fremover. Fikk det forskrevet for å snu tilbake døgn etter natteturnus offshore. Men da var jeg gift. Nå er det bare mangel på søvn pga tankekjør.. så må bare få sovne før tankekjør tar meg på kvelden. Anonymkode: 7bd02...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå