AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #1 Skrevet 13. august 2023 Ja, hvor lenge var det såpass vondt at du ikke klarte å sove på den siden? Og når byttet du smykke? Tror litt av greia med at det er vondt er at smykket er så stort at det presser mot øret når jeg ligger på det, det er såklart nytt også så litt ubehag vil det være fordi det ikke er grodd.. men nå er det tja 8 dager siden og kroppen min har veldig lyst å ligge litt på begge sider snart 🥴 samt.. hvordan er det å ha i ørepropper for eks AirPods eller andre ? Anonymkode: 7c5df...287
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #2 Skrevet 13. august 2023 Daith piercing.. autocorrect Anonymkode: 7c5df...287
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 Du må nok belage deg på at det gjør vondt en god stund til. Du skal ikke ligge på den siden på flere måneder etter piercinger som går gjennom brusk, og daith spesielt. For meg var det kun med conch jeg klarte å ligge på siden mye raskere, siden den er inni gropa liksom, og selv da tok det godt over en måned. Med andre har det nok vært rundt to måneder. Anonymkode: f2c55...34e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må nok belage deg på at det gjør vondt en god stund til. Du skal ikke ligge på den siden på flere måneder etter piercinger som går gjennom brusk, og daith spesielt. For meg var det kun med conch jeg klarte å ligge på siden mye raskere, siden den er inni gropa liksom, og selv da tok det godt over en måned. Med andre har det nok vært rundt to måneder. Anonymkode: f2c55...34e Såpass ja.. kjenner det gjør vondere igjen idag, kan den også reagere på vind? Har tidligere kun tatt vanlig hull i ørene, samt piercinger man kan gjemme bort.. så mye nytt Anonymkode: 7c5df...287
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #5 Skrevet 14. august 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Såpass ja.. kjenner det gjør vondere igjen idag, kan den også reagere på vind? Har tidligere kun tatt vanlig hull i ørene, samt piercinger man kan gjemme bort.. så mye nytt Anonymkode: 7c5df...287 Det er helt normalt med litt hevelser og smerter de første ukene. Spesielt hvis du stresser, ikke sover nok osv, eller hvis du flyr. Alle disse tingene kan påvirke blodsirkulasjonen i øret og blodtrykket, som kan påvirke hevelser og ømhet. Anonymkode: f2c55...34e
flusa Skrevet 14. august 2023 #6 Skrevet 14. august 2023 Jeg hadde vondt i flere måneder etterpå,forsi jeg liker best å ligge på siden.. Så det ene øret fikk gjennomgå etter hver natt🙈
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #7 Skrevet 14. august 2023 flusa skrev (13 timer siden): Jeg hadde vondt i flere måneder etterpå,forsi jeg liker best å ligge på siden.. Så det ene øret fikk gjennomgå etter hver natt🙈 Hmm ja, har foreløpig ikke ligget på det i det hele tatt.. men nå har det begynt å gjøre vondt å tygge også? Er ikke synlig hovent eller rødt heldigvis, men redd det begynner å bli en betennelse i det.. Anonymkode: 7c5df...287
Sammie Skrevet 15. august 2023 #8 Skrevet 15. august 2023 Tok daith for noen år siden og det tok ca. 4 mnd. før jeg kunne sove på det og ca. 2 år å hele 100%. Byttet fra stang til ring etter 1 år. Noen ørepropper kan jeg ikke bruke lengre mens andre går fint, men har gått over til vanlig headset heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå