Gå til innhold

Hvor gammelt var barnet deres da det begynte å hente hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var han eller hun da de begynte å hente dere for f. eks. hjelp til å åpne dører eller plukke opp ting? Vår begynte for en stund siden med å ta oss i hånda for å føre oss til det han trenger hjelp med, så lurer jeg på hva som er vanlig 😊

Anonymkode: 6ace7...133

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje 1,5? Nå er hun 2,5 og det er litt 50/50 om hun kommer og spør om hjelp eller om hun fikser saken selv. Ganske løsningsorientert, hvis det er noe hun skal ha tak i så bare henter hun en stol og klatrer.

Anonymkode: 166c4...a6d

Skrevet

8år. 

Frem til da skulle alt fikses på egenhånd. Det var ikke snakk om at vi fikk hjelpe med noen ting. 

Anonymkode: 2aa04...7f4

Skrevet

Litt før han var 1,5 år. 

Anonymkode: 7e83d...693

Skrevet

Husker ikke helt, hun er 17 mnd nå og har gjort det en liten stund på enkelte ting.

Anonymkode: d083a...489

Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med hente hjelp - her har barna bedt om hjelp med språket helt fra de kunne si mamma. 

Anonymkode: 14340...eb3

Skrevet

Hun er 17 mnd nå og har gjort det en liten stund. Litt usikker på hvor lenge men 1-3 måneder siden hun begynte. Siste 1-2 mnd har hun iallfall blitt tydligere og kan ta hånden vår og legge den på det hun vil ha hjelp til. Hender også hun bare peker og skriker. 

Min har lite språk ennå. Det er visst vanlig å bruke føring av hånd eller hente og leie når de ikke har språk ennå :) 

Anonymkode: 1b499...cd4

Skrevet

Hun gjorde det helt tydelig fra 15 mnd, prøvde nok også litt før det. 

Anonymkode: 4674c...1aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gammel var han eller hun da de begynte å hente dere for f. eks. hjelp til å åpne dører eller plukke opp ting? Vår begynte for en stund siden med å ta oss i hånda for å føre oss til det han trenger hjelp med, så lurer jeg på hva som er vanlig 😊

Anonymkode: 6ace7...133

Ett år kanskje litt før det

Anonymkode: 18f7e...836

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...